0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

    Çevrimdışı Alper Dora

  • * Gezgin Korsan
  • 863
    • Yaşadığı Şehir
  • İstanbul
    • Sosyal Ağ Hesapları
    • Tekne Adı
  • HAYHAY, Sokakağzı
Ynt: Teknelerde Galvanik Korozyon
« Yanıtla #180 : Aralık 09, 2018, 10:19:09 »
bu tip iki akü arasına koyulan rölelerdede problem şu alternatör sadece birinci aküyü görüyoror boşsa karşı direnç olmadığı için voltajı düşürmüyor ama servis aküsü doluysa servis aküsüne de aynı voltaj gidiyor. Bu sefer dolu aküyü zorluyorsunuz. Both şalter de kullanım sorunu var. Unutulduğu taktirde iki akü parallelleniyor oradan harcama yapılıyor ki genel problem bu. Benim tavsiyem mikro işlemcili izolatör ya da Sterling Power Battery to Battery charger. Piyasasa battery to battery charger gibi çalışabilen ünite yok. Aküleri akü tipine göre sıcaklık sensörü ile doğru diyagramda şarj edebilen tek ünite.

Ama konu galvanik korozyon olduğu için konunun gerekli ünitesi galvanik izolatör.
« Son Düzenleme: Aralık 09, 2018, 10:20:19 Gönderen: Alper Dora »
IN BOOST WE TRUST