0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Peki izmirdeki kucuk teknemizin altini nasil temizlememizi onerirsiniz bu gibi cihazlar kullanmadan ? Dalip gozlukle kendimiz silebilir miyiz ? Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Beyaz duman problemimi cozdum,suyu az cekince buhar atiyordu makina...Sail drive a dogru ufuruk Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapSuzgeci tam sizdirmaz yapma islemi Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapArdindan da yeni Impelleri da degistirince motor sanki beni 4000 e cikar ,8-9 gidesim var gibi rahatladi Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Peki tekne güvertesini ne gibi bir malzeme ile temizleyebiliriz ? H sonu temizliğe gideceğim de fiberi parlatmak için ne yapmam gerekiyor ?Ne kadar silersem sileyim tam parlamıyor ve tırtıklı olan yüzeylerde lekeler kalıyor
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBeyaz duman problemimi cozdum,suyu az cekince buhar atiyordu makina...Sail drive a dogru ufuruk Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapSuzgeci tam sizdirmaz yapma islemi Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapArdindan da yeni Impelleri da degistirince motor sanki beni 4000 e cikar ,8-9 gidesim var gibi rahatladi Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBenimde su atımıyla ilgili problemim var beyaz duman atımıda mevcut etrafımda yakınımda tanıdığım bildiğim şimdilik başka tekne olmadığı için kıyaslamada yapamıyorum motor 18 bg volvo penta dik şaft kuyruğun üzerinde 3 bir yan 3 bir yan olmak üzere altı delik vardı ve nadya doluydu temizledim tel soktum biraz artı eskiden duracak gibiydi şimdi 1100 devirde bu su atışı normalmi değilmi çok yüksek devirlerde zor yetiştiriyor zaten
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBeyaz duman problemimi cozdum,suyu az cekince buhar atiyordu makina...Sail drive a dogru ufuruk Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapSuzgeci tam sizdirmaz yapma islemi Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapArdindan da yeni Impelleri da degistirince motor sanki beni 4000 e cikar ,8-9 gidesim var gibi rahatladi Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBenimde su atımıyla ilgili problemim var beyaz duman atımıda mevcut etrafımda yakınımda tanıdığım bildiğim şimdilik başka tekne olmadığı için kıyaslamada yapamıyorum motor 18 bg volvo penta dik şaft kuyruğun üzerinde 3 bir yan 3 bir yan olmak üzere altı delik vardı ve nadya doluydu temizledim tel soktum biraz artı eskiden duracak gibiydi şimdi 1100 devirde bu su atışı normalmi değilmi çok yüksek devirlerde zor yetiştiriyor zatenUfuk kaptanIlk bakacagın yeri soyleyım suzgecten motora giden boruda su az ,bol bol hava kabarcıgı var mı?motor devrini artır , su artıyor ama hala seyrekse konusalım
Su suzgecını goremedim resimde ama impellerin önüne seffaf boru yapmışlar suyu görmek için ,oradan impelera su seyrek seyrek gelmemesi lazım...Iyı su ceken kapalı sıstemde borular full su dolu olur asla hava yapmaz...Su cekme vanasından sonra hafif yukarda duran suzgec olur ,o nerde Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Şafttan bir hortum ile plastik bir vanaya geliyorBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBeyaz duman problemimi cozdum,suyu az cekince buhar atiyordu makina...Sail drive a dogru ufuruk Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapSuzgeci tam sizdirmaz yapma islemi Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapArdindan da yeni Impelleri da degistirince motor sanki beni 4000 e cikar ,8-9 gidesim var gibi rahatladi Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBenimde su atımıyla ilgili problemim var beyaz duman atımıda mevcut etrafımda yakınımda tanıdığım bildiğim şimdilik başka tekne olmadığı için kıyaslamada yapamıyorum motor 18 bg volvo penta dik şaft kuyruğun üzerinde 3 bir yan 3 bir yan olmak üzere altı delik vardı ve nadya doluydu temizledim tel soktum biraz artı eskiden duracak gibiydi şimdi 1100 devirde bu su atışı normalmi değilmi çok yüksek devirlerde zor yetiştiriyor zatenUfuk kaptanIlk bakacagın yeri soyleyım suzgecten motora giden boruda su az ,bol bol hava kabarcıgı var mı?motor devrini artır , su artıyor ama hala seyrekse konusalımSemih bey şaftan bir hortum ile hemen şaftın üzerindeki plastik bir vanaya geliyor bu vana sıkışmış dönme gibi olayı yok ordan yine bir hortum kelepçe vasıtası ile japskoya gidiyor ben vanayı kapatamadığım için japsco tarafındaki kelepçeyi açıp jabskoyu filan söküyorum Ama kelepçe hortumu çıkarsamsamda şafttaki hortumdsn su gelmeye devam ediyor ince ince kabarcık attığı yava aldığı bir nokta yok süzgeç vananın önündeyse o tarafıda sökerim gidince bazı resimlerini attım ama yararlı olurmu bilmiyorum ama vananın resmini bulamadım bulursam onuda atarımBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapŞafttan bir hortum ile plastik bir vanaya geliyorBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBeyaz duman problemimi cozdum,suyu az cekince buhar atiyordu makina...Sail drive a dogru ufuruk Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapSuzgeci tam sizdirmaz yapma islemi Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapArdindan da yeni Impelleri da degistirince motor sanki beni 4000 e cikar ,8-9 gidesim var gibi rahatladi Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBenimde su atımıyla ilgili problemim var beyaz duman atımıda mevcut etrafımda yakınımda tanıdığım bildiğim şimdilik başka tekne olmadığı için kıyaslamada yapamıyorum motor 18 bg volvo penta dik şaft kuyruğun üzerinde 3 bir yan 3 bir yan olmak üzere altı delik vardı ve nadya doluydu temizledim tel soktum biraz artı eskiden duracak gibiydi şimdi 1100 devirde bu su atışı normalmi değilmi çok yüksek devirlerde zor yetiştiriyor zatenUfuk kaptanIlk bakacagın yeri soyleyım suzgecten motora giden boruda su az ,bol bol hava kabarcıgı var mı?motor devrini artır , su artıyor ama hala seyrekse konusalımSemih bey şaftan bir hortum ile hemen şaftın üzerindeki plastik bir vanaya geliyor bu vana sıkışmış dönme gibi olayı yok ordan yine bir hortum kelepçe vasıtası ile japskoya gidiyor ben vanayı kapatamadığım için japsco tarafındaki kelepçeyi açıp jabskoyu filan söküyorum Ama kelepçe hortumu çıkarsamsamda şafttaki hortumdsn su gelmeye devam ediyor ince ince kabarcık attığı yava aldığı bir nokta yok süzgeç vananın önündeyse o tarafıda sökerim gidince bazı resimlerini attım ama yararlı olurmu bilmiyorum ama vananın resmini bulamadım bulursam onuda atarımBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapUfuk korsanım,fotoğraflarınız gördüm,krank milli ile şarj dinamosu arasındaki v kayış düz kayış kullanmışınız,bu tür yerlerde düz kayış tercih etmeyin,tırtırlı kayış seçin. Nedeni ise tırtırlı kayış patinaj yapmaz,artı tırtırlı olduğu için rulmanlara veya yataklara ısı vermez.Kayış döndüğü sürece sürekli soğutma yapar,ömrü düz kayışlara göre 2,3 katıdır
Ufuk kaptan , su damlatıyorsa, hava alıyorsa sistem çalışmaz sağlıklı, yapı vakum gibi sudan baska turlu ıyı su cekemez....Tum kelepceleri , baglantıları kontrol edin , motorun etrafında su damlatan yer olmamalı...Ali kaptanın dedıgı de olabilir impeller donmuyordur saglıklı , birde vazelin kullanın implllerın etrafında kaygan olmalı yuvada donerken...