0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Ben senelerdir tek başıma herşeyi yapıyorum ve mektepten değil,deneyerek öğrendim.Eminim birçoğunuz kadar teknik bilgiye sahip değilim ama hissi kabulle yapıyorum denebilir. Önce bumbayı iyice geriyorum,sonra cenovanın rüzgar altı tarafı vincinde sarılı halatı kilidinden çıkarıp bir elime alıp,otopilota 90 derece veriyorum.Tekne dönmeye başlayıp Cenova boşa çıkarken,elimdeki halatı boşlayıp diğer vincinkini sarıyorum.Sonrada ince trimlere geçiyorum.
Teknemi tanımam,rüzgarı hissetmem,teorik işlere kafam basmaz,pratikle zaten ne yapman gerektiğini tekne hissettiriyor Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapTeknemi tanımam,rüzgarı hissetmem,teorik işlere kafam basmaz,pratikle zaten ne yapman gerektiğini tekne hissettiriyor Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapEstağfirullah abi, emniyet halatı meselesini sormuştum, nereye bağlıyorsun kendini, ne kullanıyorsun nasıl yapıyorsun
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapTeknemi tanımam,rüzgarı hissetmem,teorik işlere kafam basmaz,pratikle zaten ne yapman gerektiğini tekne hissettiriyor Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapEstağfirullah abi, emniyet halatı meselesini sormuştum, nereye bağlıyorsun kendini, ne kullanıyorsun nasıl yapıyorsunTeknemin,havuzluğuna,iki adet öne,iki adet arkada,bir tane direk dibi,bir tane teknenin ön kısmına toplam 6 adet 8 mm krom mapalar bağladım,bunlara bağlıyorum emniyet halatımın uçlarını. Teknemde bulunan ekipmanlarda bunlar.Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapTeknemi tanımam,rüzgarı hissetmem,teorik işlere kafam basmaz,pratikle zaten ne yapman gerektiğini tekne hissettiriyor Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapEstağfirullah abi, emniyet halatı meselesini sormuştum, nereye bağlıyorsun kendini, ne kullanıyorsun nasıl yapıyorsunTeknemin,havuzluğuna,iki adet öne,iki adet arkada,bir tane direk dibi,bir tane teknenin ön kısmına toplam 6 adet 8 mm krom mapalar bağladım,bunlara bağlıyorum emniyet halatımın uçlarını. Teknemde bulunan ekipmanlarda bunlar.Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapÇok teşekkürler, size de Oktay kaptanım. Benim de benzer birşey yapmam lazım uzun seyirden önce.[/quoterBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapTeknemi tanımam,rüzgarı hissetmem,teorik işlere kafam basmaz,pratikle zaten ne yapman gerektiğini tekne hissettiriyor Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapEstağfirullah abi, emniyet halatı meselesini sormuştum, nereye bağlıyorsun kendini, ne kullanıyorsun nasıl yapıyorsunTeknemin,havuzluğuna,iki adet öne,iki adet arkada,bir tane direk dibi,bir tane teknenin ön kısmına toplam 6 adet 8 mm krom mapalar bağladım,bunlara bağlıyorum emniyet halatımın uçlarını. Teknemde bulunan ekipmanlarda bunlar.Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapÇok teşekkürler, size de Oktay kaptanım. Benim de benzer birşey yapmam lazım uzun seyirden önce.Rica ederim,hafta sonları Tuzladayım telefonlaşalım buluşalım teknenin orjinalliğini bir bozalım mapaları bağlıyarak Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Ahmet ÇELENOĞLU korsanımız yazmıştı geçmiş dönemlerde bir konu başlığında forumda,o yazı halla gözümün önünde ,önlemleri alıp,tekneden düşmemek lazım diye,düştüğünüzde ölürsünüz demişti,o yazıyı okudukdan sonra bu önlemleri almıştım.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapTeknemi tanımam,rüzgarı hissetmem,teorik işlere kafam basmaz,pratikle zaten ne yapman gerektiğini tekne hissettiriyor Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapEstağfirullah abi, emniyet halatı meselesini sormuştum, nereye bağlıyorsun kendini, ne kullanıyorsun nasıl yapıyorsunTeknemin,havuzluğuna,iki adet öne,iki adet arkada,bir tane direk dibi,bir tane teknenin ön kısmına toplam 6 adet 8 mm krom mapalar bağladım,bunlara bağlıyorum emniyet halatımın uçlarını. Teknemde bulunan ekipmanlarda bunlar.Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapÇok teşekkürler, size de Oktay kaptanım. Benim de benzer birşey yapmam lazım uzun seyirden önce.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapTeknemi tanımam,rüzgarı hissetmem,teorik işlere kafam basmaz,pratikle zaten ne yapman gerektiğini tekne hissettiriyor Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapEstağfirullah abi, emniyet halatı meselesini sormuştum, nereye bağlıyorsun kendini, ne kullanıyorsun nasıl yapıyorsunTeknemin,havuzluğuna,iki adet öne,iki adet arkada,bir tane direk dibi,bir tane teknenin ön kısmına toplam 6 adet 8 mm krom mapalar bağladım,bunlara bağlıyorum emniyet halatımın uçlarını. Teknemde bulunan ekipmanlarda bunlar.Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapÇok teşekkürler, size de Oktay kaptanım. Benim de benzer birşey yapmam lazım uzun seyirden önce.Ali Korsanın yaptığıda güzel bir sistem ancak hareket kabiliyeti nispeten kısıtlı .Karabinayı halata taktığınız zaman Başa kadar duraksız gidip geri gelme imkanınız oluyor.Halatın tansiyonunu ayarlayabilir emniyet şartlarını artırabilirsiniz.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapTeknemi tanımam,rüzgarı hissetmem,teorik işlere kafam basmaz,pratikle zaten ne yapman gerektiğini tekne hissettiriyor Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapEstağfirullah abi, emniyet halatı meselesini sormuştum, nereye bağlıyorsun kendini, ne kullanıyorsun nasıl yapıyorsunTeknemin,havuzluğuna,iki adet öne,iki adet arkada,bir tane direk dibi,bir tane teknenin ön kısmına toplam 6 adet 8 mm krom mapalar bağladım,bunlara bağlıyorum emniyet halatımın uçlarını. Teknemde bulunan ekipmanlarda bunlar.Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapÇok teşekkürler, size de Oktay kaptanım. Benim de benzer birşey yapmam lazım uzun seyirden önce.Ali Korsanın yaptığıda güzel bir sistem ancak hareket kabiliyeti nispeten kısıtlı .Karabinayı halata taktığınız zaman Başa kadar duraksız gidip geri gelme imkanınız oluyor.Halatın tansiyonunu ayarlayabilir emniyet şartlarını artırabilirsiniz.Oktay korsanım bir sürü şey düşünmüştüm Ahmet ağbi nin yazısından sonra,basit ve işlevsel bu sistem gelmişti aklıma ,bu sistemde maymun gibi bir elini bırakmadan öbür elinle mapayı bağlıyorsun kendini emniyete alıyorsun,daha iyi işlevsel basit çözümler varsa da bilgim yok .