0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Önce bunu kontrol et...Nasıl olacağını yazdım zaten. Bu kaçıklıkları önlemek için (birkaç milim ise) şanzuman ile şaft arasına 6 köşeli lastik takoz bağlanır... Bu lastik takoz 50-60 Tl lik bir parça idi eskiden... Motorun şafta verdiği gücün eksik ya da fazla açılarını milimetrik düzeyde ise absorbe eder...Laynın kaçaklarını absorbe eden başka sistemlerde var ama marin olanları 2000 avro civarında...Herhangi bir aracın oynar körüklü aks sistemi ise 200 tl ye uyarlanabilir...ama şaftı kesmek,karaya çıkmak falan lazım...Layn kaçıklıklarını bertaraf etmek için o lastik takoz için bile 3 santimlik pervanenin dümene gidiş payı olması lazım şaftı kesmemek için...Bu mekanik bir sorun...Umarım yakında başına daha büyük bir iş açmaz...Limanda yanaşır ya da çıkarken kumanda teli kopar ya da şanzuman vitesten çıkmazsa sana tavsiyem paniklemeden motoru stop etmen olacaktır....ki kimseye çarpmayasın...