glen klen diyede adlandırılır aslında tek adı kovan flanşıdır iç ve dış olarak adlandırılır dümeninizde de kısa bir kovan vardır içerden bakınca ucunda flanş ve dümen milinin dibinde altı köşe içinde salmastra yuvası olan bir somun olması gerekir bu çok önemli genelde krom tilfon cıvata ile sıkılır eğer bilen ve tecrübeli biri olmazsa bu tilfon hemen yerinde yalama olur ve zamanla motorun çalışması ve sarsıntı ile oynayan kovan su yapar. bu ikinci ihtimaldi en kötüsü ise zamanlakorozyona uğrayan kovan flanş dibinden veya gövdesinden delinir çatlar veya erir bunu hızlandırn ise yeterli ve doğru tutya kullanmamaktır umarım açıklayıcı oldum eğer başka birşey soracak olursanız sorun bu benim bıraktığım mesleğimdir
İşte buuuuu.
Olan ve neticesinde oldurulması gerekenler.
Yardımlaşmaların seyrelmesini bekliyordum. Ve yazacaklarım tamamen bunlardı.
"O" lanet olası beton ve zift tamamen çaresizlikte baş vurulacak zavallı çarelerdir ve ahşap tekne belasıdırlar. Cıvarlarındaki çivilerin erken cürümesine neden olur ve kafa kopmasını erkenleştirirler. bu demektirki..! kuyruk bölmesinde çivi gözlenmesi de yapılmalı gerekiyorsa ( Bilen ustalarca karar alınmalı) çivi yoklama denen bu olayla çivi takviyesine baş vurulmalı.
Ünsal korsanım, Size korsanca sürpriz ile yerinde görmeye ziyareti düşünüyordum.
Ancaaaak benden daha iyi bildiğine yazılarıyla ikna olduğum Hamdi Atalay korsanla irtibata geçmenizi salık veririm.
Bahsi geçen konunuz hiçte hafife alınacak arazlardan değildir.
olduğu şekliyle tehlike yaratacak kadar su yapmadıkça, karaya almadan hiçbir müdahalede bulunmayın.
Daha tavsiyelerim olacak, lakin Atalay korsanın bir bütününe uygulanacak tavsiyeleri ve müdahaleleri daha yerinde olacaktır.
Bence Atalay korsanın bu işle alakadar olmasını sağlamalısınız.
Not: Hamdi Atalay korsanı ve babasını hiçbir şekilde tanımıyorum. Daha da doğrusu yukarıda alıntısını yaptığım yazı öncesi hiç dikkat etmemiştim! Aslen tekneci olduğuna.