0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Teknenin iki yanından kıça kadar sağlam şişme bot malzemesinden iki parça olacak. İçinde hava yokken baştan kıça veya kıçtan başa çekip omurganın iki yanında kalmasını sağlayacaksın. Sonra bir kompresörle basacaksın havayı, şişirip teknenin tüm karinasını sudan ayıracaksın. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Tabi bu malzeme teknenin karinasını sudan ayıracak kadar büyük olacak. Açılacağın zamanda havasını indirip alacaksın kıyıya. Baktın çok kirlenmiş oto yıkama makinesi halleder sanırım. Yelkenlilerde salma kalır suda ona yapacak birşey yok. Nasıl fikir abi Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
biz tersanede gemilere soyle yapiyoruz 1 geminin bir sonraki havuzlama tarihini ve ekseriye calisacagi bolgeleri istiyoruz 2 geminin sahibi bize bunu veriyor . 3 biz boya firmasina bunu iletiyoruz 4 boya firmasi bize boya ve fiyat oneriyor (cunku 2 yillik boya ile 5 yillik boya farkli fiyat ve ozelliklerde oluyor )5 gemi sahibine iletiyouz 6 onaylarsa boya firmasi bize bir exper gonderiyor . ve o tarihten itibaren tum boya " boya firmasinin garantisi " altinda oluyor .7 eger gemi sahibinin belirttigi sure icinde boyada bir hata meydana gelirse ve veya zehirli yetersiz kalir da canli uretirse tum masraflar boya firmasina kaliyor .Simdi en ufak bir arizada yetkili servisi cagirip tabiri caizse ' teknelerine toz kondurmayan yurdum insanlari " zehirli boya konusunda neden boyle davraniyor. mesela internatioanal mi alacaksiniz ...gideceksin adama diyeceksin ki kardesim ben bu tekneyi marmarada kullanacagim . mumkunse 3 yil veya 5 yil da kaldirmak istemiyorum bana boya soyle ...sonar bu boyada sorun olursa ...gel kardesim buraya ...cekcek lift boya masraflarini ode bakayim ...konu bu kadar basit
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yapbiz tersanede gemilere soyle yapiyoruz 1 geminin bir sonraki havuzlama tarihini ve ekseriye calisacagi bolgeleri istiyoruz 2 geminin sahibi bize bunu veriyor . 3 biz boya firmasina bunu iletiyoruz 4 boya firmasi bize boya ve fiyat oneriyor (cunku 2 yillik boya ile 5 yillik boya farkli fiyat ve ozelliklerde oluyor )5 gemi sahibine iletiyouz 6 onaylarsa boya firmasi bize bir exper gonderiyor . ve o tarihten itibaren tum boya " boya firmasinin garantisi " altinda oluyor .7 eger gemi sahibinin belirttigi sure icinde boyada bir hata meydana gelirse ve veya zehirli yetersiz kalir da canli uretirse tum masraflar boya firmasina kaliyor .Simdi en ufak bir arizada yetkili servisi cagirip tabiri caizse ' teknelerine toz kondurmayan yurdum insanlari " zehirli boya konusunda neden boyle davraniyor. mesela internatioanal mi alacaksiniz ...gideceksin adama diyeceksin ki kardesim ben bu tekneyi marmarada kullanacagim . mumkunse 3 yil veya 5 yil da kaldirmak istemiyorum bana boya soyle ...sonar bu boyada sorun olursa ...gel kardesim buraya ...cekcek lift boya masraflarini ode bakayim ...konu bu kadar basitYazıyı okudum Kendimi Amerikalı gibi hissettim Len ben ne zaman Türkçe öğrendim hem okuyabiliyor hemde okuduğumu anlıyorum Diye hanıma sordum...Türkiye’de bunu yapsak Dayak bonus .....Sınırsız Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapAma o günlerde gelecekTunç korsan Eninde sonunda gelecek