0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

    H. B.

Ynt: Pervane , şaft ve karinayı kekamoz vs. den korumak
« Yanıtla #15 : Ağustos 09, 2019, 16:49:20 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Teknenin iki yanından kıça kadar sağlam şişme bot malzemesinden iki parça olacak. İçinde hava yokken baştan kıça veya kıçtan başa çekip omurganın iki yanında kalmasını sağlayacaksın. Sonra bir kompresörle basacaksın havayı, şişirip teknenin tüm karinasını sudan ayıracaksın. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Tabi bu malzeme teknenin karinasını sudan ayıracak kadar büyük olacak. Açılacağın zamanda havasını indirip alacaksın kıyıya. Baktın çok kirlenmiş oto yıkama makinesi halleder sanırım.  Yelkenlilerde salma kalır suda ona yapacak birşey yok. Nasıl fikir abi Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

böyle bir uygulama tam hatırlamıyorum ama ya İsveç ya da Norveçte var. geçen ay bir sitede görmüştüm. Sanırım yine nano partikullerin olduğu yeni bir anti fouling yöntemiydi. ayrıca işlem sonunda özel bir cila yapıyor. sistem araba yıkama ile aynı. yelkenli teklenler de çok rahatlıkla giriyor sisteme. bir cep var. Tekne ile cebe giriyorsunuz. sistem kapanıyor, tekneyi askıya alıyor ve işlem sanırım 1 saat içinde bitiyor. aynı oto yıkama gibi. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap


*

    T. A.

Ynt: Pervane , şaft ve karinayı kekamoz vs. den korumak
« Yanıtla #16 : Ağustos 09, 2019, 17:19:42 »
biz tersanede gemilere soyle yapiyoruz
1 geminin bir sonraki havuzlama tarihini ve ekseriye calisacagi bolgeleri istiyoruz
2 geminin sahibi bize bunu veriyor .
3 biz boya firmasina bunu iletiyoruz 
4 boya firmasi bize  boya ve fiyat oneriyor (cunku 2 yillik boya ile 5 yillik boya farkli fiyat ve ozelliklerde oluyor )
5 gemi sahibine iletiyouz
6 onaylarsa boya firmasi bize bir exper gonderiyor . ve o tarihten itibaren tum boya " boya firmasinin garantisi " altinda oluyor .
7 eger gemi sahibinin belirttigi sure icinde boyada bir hata meydana gelirse ve veya zehirli yetersiz kalir da canli uretirse tum masraflar boya firmasina kaliyor .
Simdi en ufak bir arizada yetkili servisi cagirip tabiri caizse ' teknelerine toz kondurmayan yurdum insanlari " zehirli boya konusunda neden boyle davraniyor.
mesela internatioanal mi alacaksiniz ...gideceksin adama diyeceksin ki kardesim ben bu tekneyi marmarada kullanacagim . mumkunse 3 yil veya 5 yil da kaldirmak istemiyorum bana boya soyle ...sonar bu boyada sorun olursa ...gel kardesim buraya ...cekcek lift boya masraflarini ode bakayim ...konu bu kadar basit


*

    A.

Ynt: Pervane , şaft ve karinayı kekamoz vs. den korumak
« Yanıtla #17 : Ağustos 09, 2019, 20:24:59 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
biz tersanede gemilere soyle yapiyoruz
1 geminin bir sonraki havuzlama tarihini ve ekseriye calisacagi bolgeleri istiyoruz
2 geminin sahibi bize bunu veriyor .
3 biz boya firmasina bunu iletiyoruz 
4 boya firmasi bize  boya ve fiyat oneriyor (cunku 2 yillik boya ile 5 yillik boya farkli fiyat ve ozelliklerde oluyor )
5 gemi sahibine iletiyouz
6 onaylarsa boya firmasi bize bir exper gonderiyor . ve o tarihten itibaren tum boya " boya firmasinin garantisi " altinda oluyor .
7 eger gemi sahibinin belirttigi sure icinde boyada bir hata meydana gelirse ve veya zehirli yetersiz kalir da canli uretirse tum masraflar boya firmasina kaliyor .
Simdi en ufak bir arizada yetkili servisi cagirip tabiri caizse ' teknelerine toz kondurmayan yurdum insanlari " zehirli boya konusunda neden boyle davraniyor.
mesela internatioanal mi alacaksiniz ...gideceksin adama diyeceksin ki kardesim ben bu tekneyi marmarada kullanacagim . mumkunse 3 yil veya 5 yil da kaldirmak istemiyorum bana boya soyle ...sonar bu boyada sorun olursa ...gel kardesim buraya ...cekcek lift boya masraflarini ode bakayim ...konu bu kadar basit
Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap  iyiymiş..



*

    O. E.

Ynt: Pervane , şaft ve karinayı kekamoz vs. den korumak
« Yanıtla #18 : Ağustos 09, 2019, 20:34:46 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
biz tersanede gemilere soyle yapiyoruz
1 geminin bir sonraki havuzlama tarihini ve ekseriye calisacagi bolgeleri istiyoruz
2 geminin sahibi bize bunu veriyor .
3 biz boya firmasina bunu iletiyoruz 
4 boya firmasi bize  boya ve fiyat oneriyor (cunku 2 yillik boya ile 5 yillik boya farkli fiyat ve ozelliklerde oluyor )
5 gemi sahibine iletiyouz
6 onaylarsa boya firmasi bize bir exper gonderiyor . ve o tarihten itibaren tum boya " boya firmasinin garantisi " altinda oluyor .
7 eger gemi sahibinin belirttigi sure icinde boyada bir hata meydana gelirse ve veya zehirli yetersiz kalir da canli uretirse tum masraflar boya firmasina kaliyor .
Simdi en ufak bir arizada yetkili servisi cagirip tabiri caizse ' teknelerine toz kondurmayan yurdum insanlari " zehirli boya konusunda neden boyle davraniyor.
mesela internatioanal mi alacaksiniz ...gideceksin adama diyeceksin ki kardesim ben bu tekneyi marmarada kullanacagim . mumkunse 3 yil veya 5 yil da kaldirmak istemiyorum bana boya soyle ...sonar bu boyada sorun olursa ...gel kardesim buraya ...cekcek lift boya masraflarini ode bakayim ...konu bu kadar basit

Yazıyı okudum
Kendimi Amerikalı gibi hissettim
Len ben ne zaman Türkçe öğrendim hem okuyabiliyor hemde okuduğumu anlıyorum
Diye hanıma sordum...

Türkiye’de bunu yapsak
Dayak bonus .....
Sınırsız  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Ama o günlerde gelecek
Tunç korsan
Eninde sonunda gelecek

« Son Düzenleme: Ağustos 09, 2019, 20:37:00 Gönderen: Oktay Eryılmaz »


*

    T. A.

Ynt: Pervane , şaft ve karinayı kekamoz vs. den korumak
« Yanıtla #19 : Ağustos 10, 2019, 01:17:30 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
biz tersanede gemilere soyle yapiyoruz
1 geminin bir sonraki havuzlama tarihini ve ekseriye calisacagi bolgeleri istiyoruz
2 geminin sahibi bize bunu veriyor .
3 biz boya firmasina bunu iletiyoruz 
4 boya firmasi bize  boya ve fiyat oneriyor (cunku 2 yillik boya ile 5 yillik boya farkli fiyat ve ozelliklerde oluyor )
5 gemi sahibine iletiyouz
6 onaylarsa boya firmasi bize bir exper gonderiyor . ve o tarihten itibaren tum boya " boya firmasinin garantisi " altinda oluyor .
7 eger gemi sahibinin belirttigi sure icinde boyada bir hata meydana gelirse ve veya zehirli yetersiz kalir da canli uretirse tum masraflar boya firmasina kaliyor .
Simdi en ufak bir arizada yetkili servisi cagirip tabiri caizse ' teknelerine toz kondurmayan yurdum insanlari " zehirli boya konusunda neden boyle davraniyor.
mesela internatioanal mi alacaksiniz ...gideceksin adama diyeceksin ki kardesim ben bu tekneyi marmarada kullanacagim . mumkunse 3 yil veya 5 yil da kaldirmak istemiyorum bana boya soyle ...sonar bu boyada sorun olursa ...gel kardesim buraya ...cekcek lift boya masraflarini ode bakayim ...konu bu kadar basit

Yazıyı okudum
Kendimi Amerikalı gibi hissettim
Len ben ne zaman Türkçe öğrendim hem okuyabiliyor hemde okuduğumu anlıyorum
Diye hanıma sordum...

Türkiye’de bunu yapsak
Dayak bonus .....
Sınırsız  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Ama o günlerde gelecek
Tunç korsan
Eninde sonunda gelecek


oktay korsanım
internatıoanal ve jotun böyle çalışıyor . emın olabilirsiniz . sormanız yeterli

*

    M. C.

Ynt: Pervane , şaft ve karinayı kekamoz vs. den korumak
« Yanıtla #20 : Ağustos 12, 2019, 20:22:55 »
Ben 3 sezondur karaya çıkmıyorum seneye sezon öncesinde çıkarım, çok fazla geziyor ve gerektiğinde kazıyorum.
Karaya çıktığımda 5 kat uni pro sürüyorum.

En son bozcaada da kazırken (temmuz sonu) (öyle çok kekamoz değil hafif başlangıçlar) bazı yerlerde astarı görmeye başladım.

Eğer epoksi bazlı birşey sürsek ve karinaya bunun bir zararı olmayacak ise kazıyıp kazıyıp gezmeye razıyım. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap