0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
...Karada pervanenizi kontrol ederken kanatlara elinizle bastırıp ileri geri oynattığınızda eğer en hafif bir şekilde dahi ounuyor, boşluk yapıyorsa esneme dahil...; anlayın ki bu sona gebe olabilir.... Çünkü yeni pervane takıldığında aynı test de en hassas bir esneme bile yapmadığını gördük.
"Karada pervanenizi kontrol ederken kanatlara elinizle bastırıp ileri geri oynattığınızda eğer en hafif bir şekilde dahi ounuyor, boşluk yapıyorsa esneme dahil...; anlayın ki bu sona gebe olabilir.... Çünkü yeni pervane takıldığında aynı test de en hassas bir esneme bile yapmadığını gördük." Söylediğiniz gibi en ufak esneme bile yapmayacaksa neden araya lastik malzeme koyuyorlar acaba?
Pervane nin içindeki lastik kısım neyi neyden koruyacak?
A2 304 muadili ama aslında 304ten civata olmaz, onun mukavemetlisi. A4 de aynı şekilde 316 karşılığı.Bazı Çin menşeli civatalarda A2 A4 yazıyor sıkarken elimizde kalıyordu, yillarca aynı dizayn kapak 8.8 civata ile kacirmiyorken, A4 civata kullaninca basınç altinda kaçıriyor. Derken öğrendik, A2 ve A4 civatanın uzerinde A2-70, A4-70 ibaresi varsa sıkıntı olmuyor.Sadece A2, sadece A4 yaziyorsa bilin ki risk var.