0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Tornistan pervanın de kilitlenme yonu ,bence o kilit alyen vida peynir olup kırılmış belirli zaman sonra değiştirmekte fayda var, metalin denizde bir ömrü var...
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapTornistan pervanın de kilitlenme yonu ,bence o kilit alyen vida peynir olup kırılmış belirli zaman sonra değiştirmekte fayda var, metalin denizde bir ömrü var...Denizde kullanacağınız cıvata veya vidaların kafasının üstünde mutlaka A4 (316 muadili) yazıyor olmalıdır.Çoğu yerde satılanlar A2 (304 muadili) dir ve deniz suyunda hızla korozyona uğrayıp erirler.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapTornistan pervanın de kilitlenme yonu ,bence o kilit alyen vida peynir olup kırılmış belirli zaman sonra değiştirmekte fayda var, metalin denizde bir ömrü var...Denizde kullanacağınız cıvata veya vidaların kafasının üstünde mutlaka A4 (316 muadili) yazıyor olmalıdır.Çoğu yerde satılanlar A2 (304 muadili) dir ve deniz suyunda hızla korozyona uğrayıp erirler.Nejat kaptan,Senın mesajdan sonra akü başlarını bağlayan cıvatalarımı kontrol ettim, A4 olanlar gıcır ,olmayanlar gecen sene zımparalamama rağmen kararmış , iyi oldu soylediğin bılmıyordum.Kararmış pullar da değişti,A kaç bilmiyorum deneyeceğim artık
A2 304 muadili ama aslında 304ten civata olmaz, onun mukavemetlisi. A4 de aynı şekilde 316 karşılığı.Bazı Çin menşeli civatalarda A2 A4 yazıyor sıkarken elimizde kalıyordu, yillarca aynı dizayn kapak 8.8 civata ile kacirmiyorken, A4 civata kullaninca basınç altinda kaçıriyor. Derken öğrendik, A2 ve A4 civatanın uzerinde A2-70, A4-70 ibaresi varsa sıkıntı olmuyor.Sadece A2, sadece A4 yaziyorsa bilin ki risk var.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapA2 304 muadili ama aslında 304ten civata olmaz, onun mukavemetlisi. A4 de aynı şekilde 316 karşılığı.Bazı Çin menşeli civatalarda A2 A4 yazıyor sıkarken elimizde kalıyordu, yillarca aynı dizayn kapak 8.8 civata ile kacirmiyorken, A4 civata kullaninca basınç altinda kaçıriyor. Derken öğrendik, A2 ve A4 civatanın uzerinde A2-70, A4-70 ibaresi varsa sıkıntı olmuyor.Sadece A2, sadece A4 yaziyorsa bilin ki risk var.70 ne demekmiş Ümit
Ben hikayenin devamını merak ettim. Nerede oldu? Sonra ne yaptınız? Deneyiminizi paylaşır mısınız?
Gecmis olsun, keske demir almadan motor ileri geri vites testi yapsaydiniz.Unutuyoruz, bu gibi basit konrol leri.Belki abarti gelecek ama bir checklist yapip, 3-4 dakika zaman ayirmak gerekli, benim kendi tecrübelerim beni böyle bir checklist yapmaya zorladi acikcasi. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapYaslaniyormuyum ne? Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Checklist yapıyorum da okumak için gözlük her zaman bulunamıyor. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap