0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Alper korsanim, tesekkürler bilgiler icin Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap1-Sayet kara elektrik bagli ise both şalteri acik veya kapali olmasi önemli degil anladigim kadariylan cünkü yeterince akim gelecek devamli.2- diyelimki kara elekrik bahli degil günes panallerinden yararlanilmasi icin motor aküsüde paralel baglanmis, o zamanda izolatör kullanilmasi gerekli, yani Servis aküleri ve motor aküsü arasina izolatör koyarsak farkli akü grubunu paralel olarak günes panellerinden doldurabiliriz (aksamlarida birbirlerine zarar vermezler)Dogrumu anlamisim?izolatör denen alet elektrikci trafindanmi takilmali, akü grubuna akimina göre mi ayarlanmasimi gerek izolatörün?
Marin elektrikçi böyle ise bir de tekne sahibinin bilgisini düşünmek lazım.
güneş paneli, alternatör veya redresör gibi şarj kaynaklarının aynı anda çalışması halinde ne oluyor? bunları ayıran yada düzenleyen bir şey var mı?
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yapgüneş paneli, alternatör veya redresör gibi şarj kaynaklarının aynı anda çalışması halinde ne oluyor? bunları ayıran yada düzenleyen bir şey var mı?Özcan korsanim, bu konuyu bende düsünmüstüm, MMPT olunca sorun kalmiyor MMPT ihtiyac varsa aküleri dolduruyor yoksa akimi kesiyor zaten.