0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Teşekkür ederim zafer abi Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapSen alıştın güzel güzel anlatmaya o zaman affına sığınarak 1 soru daha soriyim Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapElimde atıl vaziyette iyi durumda 60 amper bir araba aküsü var(2.000 cc arabadan çıktı) bu akü Mercedes 200D motorunun Marşını döndürürmü acaba?Gerçi bağlayıp denemeyi düşünüyordum ne zamandan beri çalıştırırmı diye ama kısmet olmadı Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBirde son bir soru daha bu 60 amperi 150 amperliklerle paralel bağlarsam şarj olması için olur mu?Olmazsa bağlarsam ne olur Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Kaan Korsan merhabalar, Yeni Hayat teknesi olarak biz de 1 panel ve kontrolör (kdvsiz) istiyoruz, eğer hala temin edilebiliyorsa... teşekkürler Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Selamlar... Benim iki adet 90 amper aküm var...Seyirde sırasıyla both şalter ile bazen 1 numarayı ,bazen de 2 numarayı tenvirat için kullanıyorum.Uzun süreli motor seyirlerinde both şalteri all duruma getirip ikisini de şarj ediyorum.Benim istediğim şey şu; yelken seyrinde otomatik pilot çok elektrik harcıyor.Solar paneller iki aküye de bağlanıyor mu? Both şalteri 1 den 2 ye çevirdiğimizde solar şarj 2. aküyemi geçiyor? Yoksa direkt bir ya da iki aküyemi bağlanıyor? Ayırım yapabiliyormuyuz?