0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
O teknenin ekonomik seyir hızı 28 mil, eğer altı temiz ise. Düşük hızda gidilecekse 7.5 mil ile gitmek gerekir. 7.5 -26,28 mil arası ekonomik değildir. Anlık yakıt gösteriyorsa mil/lt hesabından anlarsınız. Flap kullanımı rüzgarın yönüne göre ayarlanır, önemli olan tekneyi düz tutmak. Bordadan gelen rüzgarda ters taraf flabını tek başına basıp yatmasını engellersiniz. Bu boyda kuyruklu çift makine bir tekne şaftlılar gibi olduğu yerde o kadar kolay dönmez. Tornistanda hafif rüzgar varsa bile tek motor gibi davranır çünkü pervaneler arası mesafe çok yakın birbirine.Aborda olurken burunla yanaşıp ön manevra pervanesi ile yanaşmayı kontrol etmeye başlamak en iyisidir.1 metreye yaklaşan dalgada o tekne gidemez. Dün akşam üzeri ben Güllüğü 3 metre dalgada geçtim kafadan gelen. Hava durumu çok değişmiş değil, dün de fena değil görünüyordu. Windfinder superforcaste bakın. Belki sabah çok erken suyu yakalar ve hızla kaçarsanız olabilir ama Sığacık körfezi de acımaz insana. Samos'un güneyinden geçmeyi hiç düşünmeyin bile. Bu transferi ertelemek faydalı olabilir.Tekneniz offshore, çok serpinti ve dayak yersiniz.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapO teknenin ekonomik seyir hızı 28 mil, eğer altı temiz ise. Düşük hızda gidilecekse 7.5 mil ile gitmek gerekir. 7.5 -26,28 mil arası ekonomik değildir. Anlık yakıt gösteriyorsa mil/lt hesabından anlarsınız. Flap kullanımı rüzgarın yönüne göre ayarlanır, önemli olan tekneyi düz tutmak. Bordadan gelen rüzgarda ters taraf flabını tek başına basıp yatmasını engellersiniz. Bu boyda kuyruklu çift makine bir tekne şaftlılar gibi olduğu yerde o kadar kolay dönmez. Tornistanda hafif rüzgar varsa bile tek motor gibi davranır çünkü pervaneler arası mesafe çok yakın birbirine.Aborda olurken burunla yanaşıp ön manevra pervanesi ile yanaşmayı kontrol etmeye başlamak en iyisidir.1 metreye yaklaşan dalgada o tekne gidemez. Dün akşam üzeri ben Güllüğü 3 metre dalgada geçtim kafadan gelen. Hava durumu çok değişmiş değil, dün de fena değil görünüyordu. Windfinder superforcaste bakın. Belki sabah çok erken suyu yakalar ve hızla kaçarsanız olabilir ama Sığacık körfezi de acımaz insana. Samos'un güneyinden geçmeyi hiç düşünmeyin bile. Bu transferi ertelemek faydalı olabilir.Tekneniz offshore, çok serpinti ve dayak yersiniz.Ömer abi çift motor olduğu için 1 metrelik dalgalarda problem yaşamaz o tekne. Yeterli torku vardır dalgayı patlatacak. Tek motorda dediğin doğru tekne dalganın üstünden sekeceği için planing yaparken kırılabilir. Daha önce çift motorlu Azimut 43 kullandım o tip havalarda sorunsuz gidiyordu dalgayı düzgün karşılarsan. Bordadan gelirse problem olur doğrudur.
, su ve elektrik var ama ev tipi bir uzatma kablosundan veriyor. Adaptörünüz olması lazım. 70 lira ödüyorsunuz.