0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bende volvo D1-40 surelerını paylaşayım, 500 saatte bır heat exchangerı temızlıgı de var , bunu da atlamamak lazım ,ustalar kacamak yapıyor , ozellıkle ıstemek lazımBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBende volvo D1-40 surelerını paylaşayım, 500 saatte bır heat exchangerı temızlıgı de var , bunu da atlamamak lazım ,ustalar kacamak yapıyor , ozellıkle ıstemek lazımBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapSemih D1 icin 200 saat vermis yag degisimi benmi yanlis okudum yoksa?
Motor bakımı kendini süratte gösterir.kısmet oldu beneteau 343 aldık.motor göz kontrolü;kaçak temizlik motor saati kayışların yıpranma durumu görünen filtrelerin temizliği vb.kontrolden sonra çalıştırıp anormal ses titreşim kontrolü yaptık.sonrasında seyir kontrolünde tekne gövde temizliğine bağlı olarak görmemiz gereken gövde boyu suratine kıyasla bize verebildiği sürati degerlendirdik.7.44 mil maks.gövde boyu süratiydi.önce motoru ve şanzımanı ileri geri düşükten yüksek devre doğru denedik.sonra maks.sürat olarak 7 mili gördükki gövde 2 cm çapında kekamoz kaplıydı.bize göre bu verilerle motor şanzıman Sınavı geçti.değerlendirme bu şekilde olabilir.tabi daha tecrübeli insanlar motor ve şanzıman sesinden yatak subap motor ayakları sorunlarınıda anlayabilirler.bakım konusunu göz kontrolü ve seyir tecrübesi ile beraber değerlendirdik.örneğin 1000 saat bakımı içerisinde gaz kolu değişimi var subap ayarı ve enjektör temizliği var.bu gibi ağır bakımların durumunu sorunuz .Yağ filtreler kayışlar impeller vb.meraklı ve becerikli iseniz yapılacak işler.Şu an kara bakımı yaptığımız tekne 2400 devirde 7.1 i gördü Allaha şükür.