0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

    G. G.

Ynt: MacGregor 26 mı,Beneteau First 25.7 mi
« Yanıtla #105 : Ocak 25, 2019, 13:51:42 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Türk bayrağına geçirmek için belli bir tarihten önce almış olmalısınız.
Hakan korsanım aramızda sozlesme yaptık,su anki sahibinin uzerinden yapacağız Turk bayragını..

Böyle olur.



Bence böyle yapın. Ama bir CE belgesi isteme hikayesi var. Onu araştırın. Bursa'dan Ender Avcu'ya ulaşabilirseniz...
Hakan korsanım çok teşekkur ederim..Sizde numarası varmıdır acaba?kendisini aramam mumkunmudur?


*

    O. Ö.

Ynt: MacGregor 26 mı,Beneteau First 25.7 mi
« Yanıtla #106 : Ocak 25, 2019, 13:52:48 »
Efe Korsanım, bak bu Bektaşi fıkrası sana:
Osmanlı devrinde, Bektaşi'yi ramazanda oruç yerken yakalamışlar... Paldır küldür, kadıefendi'nin huzuruna çıkarmışlar... Kadı bunu bi haşlamış... Bre mel'un, sen Müslüman değil misin?... Nasıl oruç yersin?... Bak şimdi sana ihtaratta bulunup bırakıyorum... Bi daha önüme gelirsen, ağzına kurşun döktürürüm senin...." diye... Bektaşi, süklüm püklüm çıkmış Mahkemeden, sokakta kasvetle yürürken, kaldırımın kenarına oturmuş, keyifle yiyip içen birini görmüş... "Aman..." demiş, "Naaapıyorsun sen, zaptiyeler seni bir tutarlarsa şimdi, Kadıefendi ağzına kurşun döktürür vallaa...". Adam omuzlarını silkmiş: "Hiçbir şey olmaz bana, Hristiyanım ben bi kerem..." deyip, yiyip içmeye devam etmiş (Osmanlı, Kitaplı Dinlerin mensuplarının hiçbirinin inancına karışmazdı, İslamlığın uygulamalarını denetlerdi) ... Bektaşi, hayretle, "Oooof, ooof, dininin kıymetini  bil o zaman be kardeşim..." deyip yürümüş...
Şimdiiii sen de, ha o 20 feet Sun Fast 20'nin kıymetini bil, bak Ali Ünalan korsanım "Aaaah aaah, bisiklet gibi tekneydi..." diye ağlanıyo arkasından... Üstelik ben buralara kimbilir kaç defa koydum o videoları: İspanyollar Atlantikteki Kanarya Adalarına gidiyorlar, Sun Fast 20'yle, 5-6 metrelik denizlerle... Üstelik bi de boyunun zaruretinden ötürü, mecburi batmaz özellikli senin tekne... Daha, dün, evvelsi gün de bu sayfalara koydular, o koca alüminyum tekneyi (herhalde 35 feet'ten büyüktür) Karaipler'de alabora etti  bir karı-koca, aynı 5-6 metre denizlerde...


*

    A. D.

Ynt: MacGregor 26 mı,Beneteau First 25.7 mi
« Yanıtla #107 : Ocak 25, 2019, 19:24:17 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Türk bayrağına geçirmek için belli bir tarihten önce almış olmalısınız.
Hakan korsanım aramızda sozlesme yaptık,su anki sahibinin uzerinden yapacağız Turk bayragını..

Böyle olur.



Bence böyle yapın. Ama bir CE belgesi isteme hikayesi var. Onu araştırın. Bursa'dan Ender Avcu'ya ulaşabilirseniz...
Hakan korsanım çok teşekkur ederim..Sizde numarası varmıdır acaba?kendisini aramam mumkunmudur?

Göksel korsanım hayırlı uğurlu kazasız belasız güzel günlerde bol bol keyfini çıkartırsınız umarım.
Ben teknemi 2017 nin 2. haftasında aldım. ilk yürürlüğe giren kanunda 2017 öncesi tekneler içindi sonradan 2018 temmuza kadar uzattılar diye biliyorum.bu yüzden başvuruyu eski tekne sahibi üzerinden yapıp işlemleri  2017 martta başlattım.bayrak dönüşümünden sonra TR bayrakla satın almak koşulu ile. ölçme, biçme, işinden sonra gümrük için size verilen 2 aylık bir süreç var.Bu sırada teknenizin bağlama kütüğü ruhsatını hali hazırda yatırmış oluyorsunuz.Ben 2 ayı doldurup 3. ayda limana gidip işlemleri tamamlayamadığımı belirtip uzatma aldım.Bi iki ay daha verdiler oldumu size 5 ay Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Baktım limanlar bu iş icin sorun çıkartmıyorlar, bu sefer gene başvurumdan 7 ay sonra uzatma aldım Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap) böylelikle tam 12 ay sürede işlemlerimi tamamladım ve limana belgelerimi verdim.hiç sorun etmediler sagolsunlar, Tekneminde resmi TR bayraklı satış işlemini 2018 haziran ayında yaptım ve yeni bağlama kütüğümü aldım. Toplamda başvuru tarihinden 14 ay sonra işlemleri bitirip aklım sıra bir yıl bağlama kütüğü ücretinden yırttım.Gecen sene 950 tl civarı bi ücretti.
Sizde yapın diye tavsiye etmiyorum ama anlatma çalıştığım liman başkanlıkları TR bayrağına geçiş suresinde sorun etmiyorlar benim görüşüm.Tabi bu sırada benim şansım Tekneyi aldıgım gezgin korsan arkadaşıma olan ikili güven ile gerçekleşti.saolsun kendiside bu sırada yok yeni başvuru, yok erteleme, vekalet süresi doldu falan derken limana 3-5 kere geldi belgeler için.

Bu arada bizde bi arkadaşıma mac gregor bakıyorduk.alıp trailerda benim bahçenin önüne koyucaktık kış icin.Dün aşırı yağışlar nedeni ile bahçe istinad duvarım cöktü Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap(   15 m uzunluk x 5 m yükseklik ortalık enkaz alanına döndü.aman diyim tekneyi trailerda güzel güvenli bir yere koyun.üstüne agaç,dal düşmesin veya trailer üzerinde çalınabilecek durumda  olmasın. Gerekirse lastikleri zincirleyin...
« Son Düzenleme: Ocak 25, 2019, 19:30:01 Gönderen: Alattin Doğdu »


*

    G. G.

Ynt: MacGregor 26 mı,Beneteau First 25.7 mi
« Yanıtla #108 : Ocak 26, 2019, 23:11:50 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Türk bayrağına geçirmek için belli bir tarihten önce almış olmalısınız.
Hakan korsanım aramızda sozlesme yaptık,su anki sahibinin uzerinden yapacağız Turk bayragını..

Böyle olur.



Bence böyle yapın. Ama bir CE belgesi isteme hikayesi var. Onu araştırın. Bursa'dan Ender Avcu'ya ulaşabilirseniz...
Hakan korsanım çok teşekkur ederim..Sizde numarası varmıdır acaba?kendisini aramam mumkunmudur?

Göksel korsanım hayırlı uğurlu kazasız belasız güzel günlerde bol bol keyfini çıkartırsınız umarım.
Ben teknemi 2017 nin 2. haftasında aldım. ilk yürürlüğe giren kanunda 2017 öncesi tekneler içindi sonradan 2018 temmuza kadar uzattılar diye biliyorum.bu yüzden başvuruyu eski tekne sahibi üzerinden yapıp işlemleri  2017 martta başlattım.bayrak dönüşümünden sonra TR bayrakla satın almak koşulu ile. ölçme, biçme, işinden sonra gümrük için size verilen 2 aylık bir süreç var.Bu sırada teknenizin bağlama kütüğü ruhsatını hali hazırda yatırmış oluyorsunuz.Ben 2 ayı doldurup 3. ayda limana gidip işlemleri tamamlayamadığımı belirtip uzatma aldım.Bi iki ay daha verdiler oldumu size 5 ay Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Baktım limanlar bu iş icin sorun çıkartmıyorlar, bu sefer gene başvurumdan 7 ay sonra uzatma aldım Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap) böylelikle tam 12 ay sürede işlemlerimi tamamladım ve limana belgelerimi verdim.hiç sorun etmediler sagolsunlar, Tekneminde resmi TR bayraklı satış işlemini 2018 haziran ayında yaptım ve yeni bağlama kütüğümü aldım. Toplamda başvuru tarihinden 14 ay sonra işlemleri bitirip aklım sıra bir yıl bağlama kütüğü ücretinden yırttım.Gecen sene 950 tl civarı bi ücretti.
Sizde yapın diye tavsiye etmiyorum ama anlatma çalıştığım liman başkanlıkları TR bayrağına geçiş suresinde sorun etmiyorlar benim görüşüm.Tabi bu sırada benim şansım Tekneyi aldıgım gezgin korsan arkadaşıma olan ikili güven ile gerçekleşti.saolsun kendiside bu sırada yok yeni başvuru, yok erteleme, vekalet süresi doldu falan derken limana 3-5 kere geldi belgeler için.

Bu arada bizde bi arkadaşıma mac gregor bakıyorduk.alıp trailerda benim bahçenin önüne koyucaktık kış icin.Dün aşırı yağışlar nedeni ile bahçe istinad duvarım cöktü Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap(   15 m uzunluk x 5 m yükseklik ortalık enkaz alanına döndü.aman diyim tekneyi trailerda güzel güvenli bir yere koyun.üstüne agaç,dal düşmesin veya trailer üzerinde çalınabilecek durumda  olmasın. Gerekirse lastikleri zincirleyin...

Alattin korsanım değerli bilgileriniz için  çok teşekkür ederim..Trailer konusunda ianın daha karar veremedim çunku mesela kalamış marina şu an 12.650 Tl ye 13 ay konaklamalı arabamın rahatca girebileceği yer veriyor..Yani kafam bu konuda karışık biraz ,hala araştırıyorum bir taraftan ve bir taraftan düşünüyorum Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap


*

    E. S.

Ynt: MacGregor 26 mı,Beneteau First 25.7 mi
« Yanıtla #109 : Ocak 31, 2019, 12:44:20 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Efe Korsanım, bak bu Bektaşi fıkrası sana:
Osmanlı devrinde, Bektaşi'yi ramazanda oruç yerken yakalamışlar... Paldır küldür, kadıefendi'nin huzuruna çıkarmışlar... Kadı bunu bi haşlamış... Bre mel'un, sen Müslüman değil misin?... Nasıl oruç yersin?... Bak şimdi sana ihtaratta bulunup bırakıyorum... Bi daha önüme gelirsen, ağzına kurşun döktürürüm senin...." diye... Bektaşi, süklüm püklüm çıkmış Mahkemeden, sokakta kasvetle yürürken, kaldırımın kenarına oturmuş, keyifle yiyip içen birini görmüş... "Aman..." demiş, "Naaapıyorsun sen, zaptiyeler seni bir tutarlarsa şimdi, Kadıefendi ağzına kurşun döktürür vallaa...". Adam omuzlarını silkmiş: "Hiçbir şey olmaz bana, Hristiyanım ben bi kerem..." deyip, yiyip içmeye devam etmiş (Osmanlı, Kitaplı Dinlerin mensuplarının hiçbirinin inancına karışmazdı, İslamlığın uygulamalarını denetlerdi) ... Bektaşi, hayretle, "Oooof, ooof, dininin kıymetini  bil o zaman be kardeşim..." deyip yürümüş...
Şimdiiii sen de, ha o 20 feet Sun Fast 20'nin kıymetini bil, bak Ali Ünalan korsanım "Aaaah aaah, bisiklet gibi tekneydi..." diye ağlanıyo arkasından... Üstelik ben buralara kimbilir kaç defa koydum o videoları: İspanyollar Atlantikteki Kanarya Adalarına gidiyorlar, Sun Fast 20'yle, 5-6 metrelik denizlerle... Üstelik bi de boyunun zaruretinden ötürü, mecburi batmaz özellikli senin tekne... Daha, dün, evvelsi gün de bu sayfalara koydular, o koca alüminyum tekneyi (herhalde 35 feet'ten büyüktür) Karaipler'de alabora etti  bir karı-koca, aynı 5-6 metre denizlerde...

Orhan Korsanım yazınızı geç gördüm kusura bakmayın. Bilmezmiyim teknemin kıymetini. Benimkisi gibi kısıtlı zaman ve maddi olanaklar ile sahip olunabilecek en iyi tekneye sahip olduğumu düşünüyorum. Arada kaşıntı tutuyor hiç değilse 26-30 feet bir tekne olsun diye gözüm tekne ilanlarına kayıyor. Sonra otur oturduğun yere diyorum kendime. Çok yoğun bir iş hayatı, emekliliğe de daha uzun yıllar var önümde. Bu şartlar altında boyutlarına göre en güvenilir teknelerden biri sun fast 20. Üstelik pratik ve masrafsız. İnanır mısınız pek çok tatilini dağ başında çadırda geçirmiş 3 kişilik bir aile için sun fastin küçücük  kamarası lüks bile geliyor:)))

*

    S. D.

Ynt: MacGregor 26 mı,Beneteau First 25.7 mi
« Yanıtla #110 : Şubat 11, 2019, 18:19:19 »
Sayın Göksel Görkem, Amerikada ölümlü bir alabora yaşandı  Macgregor ile. Dava açıldı ve bunun ardinda sahibi üretimi durdurarak damadının kurduğu Viko markasının benzer üretim yapmasını sağladı. Beyanı yoruldum ve artık dinlenmek istiyorum seklindeydi. Ancak şu da bir gerçek ki, alabora olan bu yelkenlinin kullanma kılavuzuda göre stabil denge için suyla balasinin doldurulmuş olması gerektigiydi. Olayda dede ve torunlarının bulunduğu yelkenlinin balastı boştu. Sanırım dava da bununla ilgiliydi. Yani kullaniciya bu hususun özellikle belirtilmiş olması gerektiğiydi ve sanırım bu husus ya kilavuzda yoktu ya da alabora riskinin özellikle vurgulamamışti. Alabora olunca, kız çocuğu kamaranin içinden çıkamamış ve içeri dolan su yüzünden boğulmuş.  Firma isminin değişikliğine dair tahminler böyle. Cepten bu kadar yazabildim. Selamlar
*

    A. Ç.

Ynt: MacGregor 26 mı,Beneteau First 25.7 mi
« Yanıtla #111 : Şubat 12, 2019, 13:08:19 »
Benim bildiğim kadarı ile MacGregor ballastı kendiliğinden doluyor ve motor seyrinde teknenin başının kalkması ile kendiliğinden boşalıyor. Kendi kendine dolan ve boşalan bir sistemde arıza nasıl olmuş ve kullanıcı hatası nereden kaynaklanır, merak ediyorum. Teknede kamara üstüne çıkılmaması için bir uyarı gördüğümü hatırlıyorum yani teknenin stabilitesi çok da yüksek değil ki böyle bir uyarı koymuşlar. Alabora olmasının sebebi her ne ise benim düşüncem zayıf tasarımdır. Üretimin durdurulması da bunu destekler nitelikte görünüyor.
*

    E. Y.

Ynt: MacGregor 26 mı,Beneteau First 25.7 mi
« Yanıtla #112 : Şubat 12, 2019, 18:13:53 »
Balastı dolu Mac alabora olmaz. Videolarda da görülüyor zaten.
Doldurma işlemi, kıçtaki kapak ve içeride hava firarı sağlayan kapak açılarak yapılıyor. Yaklaşık 10 dk.da yine yaklaşık 750lt. su balast olarak içeri alınıyor. Boşaltmada ise, aynı kapaklar açılıp tekneye yol verilerek yapılıyor.
Güvertedeki yazı alabora değil de güvertenin çökme riskine karşı olmalı.
Forumun üç Hakan'ının yanında bir de ben güverteye çıksak(maazallah), al sana metrekareye yarım ton yük.
Hangi güverte dayanır?

*

    Ü. Ö.

Ynt: MacGregor 26 mı,Beneteau First 25.7 mi
« Yanıtla #113 : Şubat 15, 2019, 13:19:01 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Sevgili Korsanlar,
Bu "batmazlık" konusunda, "CE" belgesi sahibi bir tekne, "D" sınıfı bile olsa (kaldı ki, 4 metrelik dışta takma motorlu ya da kürekli tekneler bile "C" sınıf - 2 metre denizde kendi imkanlarıyla seyir yapabilen - şimdi) batmazlık özelliğine sahip olmak zorunda, yaani onlar bile içi su doldurulduğunda Manş'ı geçebilir. Ama bu da çift cidar'ın şart olduğu anlamına gelmiyor. Ama kapalı, içi hava veya stropor vs. dolu bölmeleri olması gerektiği anlamına geliyor.

Artık CE belgesiz tekne piyasaya sürme imkanı yok. Yazdığınızdan artık satılan tüm teknelerin pozitif yüzerliliği zorunlu gibi yanlış olduğunu sandığım bir anlam çıkıyor.

3-4m teknelerle insanlar balığa çıkıp, kötü havalara yakalanıp kolayca alabora olup, teknelerin batması sonucu da yardım bekleyememeleri sebebiyle, küçük sandallara 'batmazlık' özelliğinin zorunlu konulduğunu ben de okumuştum. Ama buna karşın bizim büyük CE belgeli, üstelik A sınıfı teknelerde dahi öyle bir özellik aranmıyor diye biliyorum.

Bazı katamaranlarda batmazlık var ama o da bolca sandviç panel güverte, ters dönünce gövde kısımlarında havanın tahliye olmaması gibi avantajların doğal sonucu.



küçük teknede çift cidar batmazlık ve kurtarılmayı bekleme.  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
*

    G. G.

Ynt: MacGregor 26 mı,Beneteau First 25.7 mi
« Yanıtla #114 : Nisan 15, 2019, 02:22:09 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Sevgili Korsanlar,
Bu "batmazlık" konusunda, "CE" belgesi sahibi bir tekne, "D" sınıfı bile olsa (kaldı ki, 4 metrelik dışta takma motorlu ya da kürekli tekneler bile "C" sınıf - 2 metre denizde kendi imkanlarıyla seyir yapabilen - şimdi) batmazlık özelliğine sahip olmak zorunda, yaani onlar bile içi su doldurulduğunda Manş'ı geçebilir. Ama bu da çift cidar'ın şart olduğu anlamına gelmiyor. Ama kapalı, içi hava veya stropor vs. dolu bölmeleri olması gerektiği anlamına geliyor.

Artık CE belgesiz tekne piyasaya sürme imkanı yok. Yazdığınızdan artık satılan tüm teknelerin pozitif yüzerliliği zorunlu gibi yanlış olduğunu sandığım bir anlam çıkıyor.

3-4m teknelerle insanlar balığa çıkıp, kötü havalara yakalanıp kolayca alabora olup, teknelerin batması sonucu da yardım bekleyememeleri sebebiyle, küçük sandallara 'batmazlık' özelliğinin zorunlu konulduğunu ben de okumuştum. Ama buna karşın bizim büyük CE belgeli, üstelik A sınıfı teknelerde dahi öyle bir özellik aranmıyor diye biliyorum.

Bazı katamaranlarda batmazlık var ama o da bolca sandviç panel güverte, ters dönünce gövde kısımlarında havanın tahliye olmaması gibi avantajların doğal sonucu.



küçük teknede çift cidar batmazlık ve kurtarılmayı bekleme.  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Umarım olmaz Umit korsanım:)
Son durum söyle oldu,
Mac Gregor 26m 5.04.2019 da Turk bayrağina geçirdim,satışını aldım ve adı Tamay 2013 oldu.Sevgili Cenk ve Toygar korsanımın yardımlarıyla tekneyi 07.04 tarihinde romork ile alıp  Kalamış Marinadaki yerine indik.Kendilerine ne kadar teşekkur etsem azdır Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Biraz işleri var uzerinde ancak Geleneksel Gezgin Korsan Mehmet Özharar Yalova Rallisine yetiştirmeye çalışıp sizlerle beraber   bu anlamlı gununuzde aranızda olacağız Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Saygı ve Sevgilerimle Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
*

    N. D.

Ynt: MacGregor 26 mı,Beneteau First 25.7 mi
« Yanıtla #115 : Nisan 15, 2019, 10:53:33 »
Kalamış Setur marinada bir tane 25.7 vardı sanırım 2009 model satıldı mı ?Bilgisi olan var mı?
*

    G. G.

Ynt: MacGregor 26 mı,Beneteau First 25.7 mi
« Yanıtla #116 : Nisan 15, 2019, 16:10:32 »
Nevzat korsanim O tekne yerinde yok,Kalamisda ,son durumundan haber yok ancak isterseniz sahibinin numarasini bulabilirim veya arastirdiktan sonra, son durumu size soyleyebilirim..
*

    N. D.

Ynt: MacGregor 26 mı,Beneteau First 25.7 mi
« Yanıtla #117 : Nisan 15, 2019, 19:57:27 »
Göksel Kaptanım çok teşekkür ederim. Faik beyin telefonu var bende ,yerinde yoksa satılmıştır. Alana hayırlı olsun .
*

    G. G.

Ynt: MacGregor 26 mı,Beneteau First 25.7 mi
« Yanıtla #118 : Haziran 12, 2019, 22:40:26 »
Sevgili Korsanlar merhaba,

6 yasındaki kızımın ismi Tamay ve kızıma teknenin adını ne koyalım kızım diye sorduğunda Tamay olsun dedi..Tamay ismi maalesef Silivri den alındığı için bizde dogum yılı olan 2013 yılını ekleyerek Tamay 2013 oldu..

Sevgili Erol Şar abimizin buyuk gayretleriyle Tamay ı Mehmet Ozharar rallisine yetiştirdik ve Sizlerle beraber Yalovaya katıldık ve gerçekten ilk yolculuğumu bana göre uzun olan Yalovaya katılarak gerçekleştirdik..Gezgin Korsan ailesinin içinde olmak gerçekten harikaydı.

Su an kendim surekli denize açılarak pratik yapıyorum,kitaplar okuyorum,Sitede geçmişde yazılan Değerli Gekoların tecrubelerini okuyorum ve bir taraftan Tamayın eksiklerini tamamlamaya çalışıyorum..Adalara gidiyorum ,Kaşik adasının yanındaki restaurantlarin  Tonozuna  bağlanıp bazı geceleri uyuyorum ve ertesi gun Kalamış marinaya donuyorum..Gerçekten teknede uyumak bile çok ayrı keyif..

Şimdiki hedefim ise Tamayın eksiklerini ve kendi bilgi eksikliklerimi  05.08 ayına kadar tamamlayıp,yola çıkarak ;  09.08 e kadar 4 gun marmara adasının kuzeyini dolaşarak ve konaklayarak 10.08 de Ayvalığa inmek ,Ayvalıkta bulunan ailemle Kurban bayramını geçirerek 19.08 de Ayvalıkdan yola çıkarak (Midilli ve Bozcaadayı rotama ekleyebilirim)05.09 tarihine kadar Marmaranın guneyinden ilerleyerek ve bir çok yeri bu 16 gunde  dolaşmak istiyorum.

Bu seyehate yalnız çıkacağım ve kıyıdan kıyıdan ilerliyerek yapmayı planlamaktayım.Burda Tamayı ilk alırken ,kendi açtığım bu  forumdada yaşadıklarımı,tecrubelerimi yazmaya çalışacağım..Denizcilik konusundaki Ustadların degerli tecrubelerini,bilgilerini benimle paylaşırlarsa sevinirim..

Saygı ve Sevgilerimle,


« Son Düzenleme: Haziran 12, 2019, 22:41:47 Gönderen: Göksel Görkem »
*

    G. G.

Ynt: MacGregor 26 mı,Beneteau First 25.7 mi
« Yanıtla #119 : Haziran 12, 2019, 23:12:25 »
Bu yanliş oldu)))
« Son Düzenleme: Haziran 12, 2019, 23:17:32 Gönderen: Göksel Görkem »