0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapTürk bayrağına geçirmek için belli bir tarihten önce almış olmalısınız.Hakan korsanım aramızda sozlesme yaptık,su anki sahibinin uzerinden yapacağız Turk bayragını..Böyle olur.Bence böyle yapın. Ama bir CE belgesi isteme hikayesi var. Onu araştırın. Bursa'dan Ender Avcu'ya ulaşabilirseniz...
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapTürk bayrağına geçirmek için belli bir tarihten önce almış olmalısınız.Hakan korsanım aramızda sozlesme yaptık,su anki sahibinin uzerinden yapacağız Turk bayragını..
Türk bayrağına geçirmek için belli bir tarihten önce almış olmalısınız.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapTürk bayrağına geçirmek için belli bir tarihten önce almış olmalısınız.Hakan korsanım aramızda sozlesme yaptık,su anki sahibinin uzerinden yapacağız Turk bayragını..Böyle olur.Bence böyle yapın. Ama bir CE belgesi isteme hikayesi var. Onu araştırın. Bursa'dan Ender Avcu'ya ulaşabilirseniz...Hakan korsanım çok teşekkur ederim..Sizde numarası varmıdır acaba?kendisini aramam mumkunmudur?
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapTürk bayrağına geçirmek için belli bir tarihten önce almış olmalısınız.Hakan korsanım aramızda sozlesme yaptık,su anki sahibinin uzerinden yapacağız Turk bayragını..Böyle olur.Bence böyle yapın. Ama bir CE belgesi isteme hikayesi var. Onu araştırın. Bursa'dan Ender Avcu'ya ulaşabilirseniz...Hakan korsanım çok teşekkur ederim..Sizde numarası varmıdır acaba?kendisini aramam mumkunmudur?Göksel korsanım hayırlı uğurlu kazasız belasız güzel günlerde bol bol keyfini çıkartırsınız umarım.Ben teknemi 2017 nin 2. haftasında aldım. ilk yürürlüğe giren kanunda 2017 öncesi tekneler içindi sonradan 2018 temmuza kadar uzattılar diye biliyorum.bu yüzden başvuruyu eski tekne sahibi üzerinden yapıp işlemleri 2017 martta başlattım.bayrak dönüşümünden sonra TR bayrakla satın almak koşulu ile. ölçme, biçme, işinden sonra gümrük için size verilen 2 aylık bir süreç var.Bu sırada teknenizin bağlama kütüğü ruhsatını hali hazırda yatırmış oluyorsunuz.Ben 2 ayı doldurup 3. ayda limana gidip işlemleri tamamlayamadığımı belirtip uzatma aldım.Bi iki ay daha verdiler oldumu size 5 ay Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Baktım limanlar bu iş icin sorun çıkartmıyorlar, bu sefer gene başvurumdan 7 ay sonra uzatma aldım Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap) böylelikle tam 12 ay sürede işlemlerimi tamamladım ve limana belgelerimi verdim.hiç sorun etmediler sagolsunlar, Tekneminde resmi TR bayraklı satış işlemini 2018 haziran ayında yaptım ve yeni bağlama kütüğümü aldım. Toplamda başvuru tarihinden 14 ay sonra işlemleri bitirip aklım sıra bir yıl bağlama kütüğü ücretinden yırttım.Gecen sene 950 tl civarı bi ücretti.Sizde yapın diye tavsiye etmiyorum ama anlatma çalıştığım liman başkanlıkları TR bayrağına geçiş suresinde sorun etmiyorlar benim görüşüm.Tabi bu sırada benim şansım Tekneyi aldıgım gezgin korsan arkadaşıma olan ikili güven ile gerçekleşti.saolsun kendiside bu sırada yok yeni başvuru, yok erteleme, vekalet süresi doldu falan derken limana 3-5 kere geldi belgeler için.Bu arada bizde bi arkadaşıma mac gregor bakıyorduk.alıp trailerda benim bahçenin önüne koyucaktık kış icin.Dün aşırı yağışlar nedeni ile bahçe istinad duvarım cöktü Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap( 15 m uzunluk x 5 m yükseklik ortalık enkaz alanına döndü.aman diyim tekneyi trailerda güzel güvenli bir yere koyun.üstüne agaç,dal düşmesin veya trailer üzerinde çalınabilecek durumda olmasın. Gerekirse lastikleri zincirleyin...
Efe Korsanım, bak bu Bektaşi fıkrası sana: Osmanlı devrinde, Bektaşi'yi ramazanda oruç yerken yakalamışlar... Paldır küldür, kadıefendi'nin huzuruna çıkarmışlar... Kadı bunu bi haşlamış... Bre mel'un, sen Müslüman değil misin?... Nasıl oruç yersin?... Bak şimdi sana ihtaratta bulunup bırakıyorum... Bi daha önüme gelirsen, ağzına kurşun döktürürüm senin...." diye... Bektaşi, süklüm püklüm çıkmış Mahkemeden, sokakta kasvetle yürürken, kaldırımın kenarına oturmuş, keyifle yiyip içen birini görmüş... "Aman..." demiş, "Naaapıyorsun sen, zaptiyeler seni bir tutarlarsa şimdi, Kadıefendi ağzına kurşun döktürür vallaa...". Adam omuzlarını silkmiş: "Hiçbir şey olmaz bana, Hristiyanım ben bi kerem..." deyip, yiyip içmeye devam etmiş (Osmanlı, Kitaplı Dinlerin mensuplarının hiçbirinin inancına karışmazdı, İslamlığın uygulamalarını denetlerdi) ... Bektaşi, hayretle, "Oooof, ooof, dininin kıymetini bil o zaman be kardeşim..." deyip yürümüş...Şimdiiii sen de, ha o 20 feet Sun Fast 20'nin kıymetini bil, bak Ali Ünalan korsanım "Aaaah aaah, bisiklet gibi tekneydi..." diye ağlanıyo arkasından... Üstelik ben buralara kimbilir kaç defa koydum o videoları: İspanyollar Atlantikteki Kanarya Adalarına gidiyorlar, Sun Fast 20'yle, 5-6 metrelik denizlerle... Üstelik bi de boyunun zaruretinden ötürü, mecburi batmaz özellikli senin tekne... Daha, dün, evvelsi gün de bu sayfalara koydular, o koca alüminyum tekneyi (herhalde 35 feet'ten büyüktür) Karaipler'de alabora etti bir karı-koca, aynı 5-6 metre denizlerde...
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapSevgili Korsanlar, Bu "batmazlık" konusunda, "CE" belgesi sahibi bir tekne, "D" sınıfı bile olsa (kaldı ki, 4 metrelik dışta takma motorlu ya da kürekli tekneler bile "C" sınıf - 2 metre denizde kendi imkanlarıyla seyir yapabilen - şimdi) batmazlık özelliğine sahip olmak zorunda, yaani onlar bile içi su doldurulduğunda Manş'ı geçebilir. Ama bu da çift cidar'ın şart olduğu anlamına gelmiyor. Ama kapalı, içi hava veya stropor vs. dolu bölmeleri olması gerektiği anlamına geliyor. Artık CE belgesiz tekne piyasaya sürme imkanı yok. Yazdığınızdan artık satılan tüm teknelerin pozitif yüzerliliği zorunlu gibi yanlış olduğunu sandığım bir anlam çıkıyor.3-4m teknelerle insanlar balığa çıkıp, kötü havalara yakalanıp kolayca alabora olup, teknelerin batması sonucu da yardım bekleyememeleri sebebiyle, küçük sandallara 'batmazlık' özelliğinin zorunlu konulduğunu ben de okumuştum. Ama buna karşın bizim büyük CE belgeli, üstelik A sınıfı teknelerde dahi öyle bir özellik aranmıyor diye biliyorum.Bazı katamaranlarda batmazlık var ama o da bolca sandviç panel güverte, ters dönünce gövde kısımlarında havanın tahliye olmaması gibi avantajların doğal sonucu.
Sevgili Korsanlar, Bu "batmazlık" konusunda, "CE" belgesi sahibi bir tekne, "D" sınıfı bile olsa (kaldı ki, 4 metrelik dışta takma motorlu ya da kürekli tekneler bile "C" sınıf - 2 metre denizde kendi imkanlarıyla seyir yapabilen - şimdi) batmazlık özelliğine sahip olmak zorunda, yaani onlar bile içi su doldurulduğunda Manş'ı geçebilir. Ama bu da çift cidar'ın şart olduğu anlamına gelmiyor. Ama kapalı, içi hava veya stropor vs. dolu bölmeleri olması gerektiği anlamına geliyor.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapSevgili Korsanlar, Bu "batmazlık" konusunda, "CE" belgesi sahibi bir tekne, "D" sınıfı bile olsa (kaldı ki, 4 metrelik dışta takma motorlu ya da kürekli tekneler bile "C" sınıf - 2 metre denizde kendi imkanlarıyla seyir yapabilen - şimdi) batmazlık özelliğine sahip olmak zorunda, yaani onlar bile içi su doldurulduğunda Manş'ı geçebilir. Ama bu da çift cidar'ın şart olduğu anlamına gelmiyor. Ama kapalı, içi hava veya stropor vs. dolu bölmeleri olması gerektiği anlamına geliyor. Artık CE belgesiz tekne piyasaya sürme imkanı yok. Yazdığınızdan artık satılan tüm teknelerin pozitif yüzerliliği zorunlu gibi yanlış olduğunu sandığım bir anlam çıkıyor.3-4m teknelerle insanlar balığa çıkıp, kötü havalara yakalanıp kolayca alabora olup, teknelerin batması sonucu da yardım bekleyememeleri sebebiyle, küçük sandallara 'batmazlık' özelliğinin zorunlu konulduğunu ben de okumuştum. Ama buna karşın bizim büyük CE belgeli, üstelik A sınıfı teknelerde dahi öyle bir özellik aranmıyor diye biliyorum.Bazı katamaranlarda batmazlık var ama o da bolca sandviç panel güverte, ters dönünce gövde kısımlarında havanın tahliye olmaması gibi avantajların doğal sonucu.küçük teknede çift cidar batmazlık ve kurtarılmayı bekleme. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap