0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Fakat bi motorun tek çekişte çalışması için gerekli en önemli şey şans. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Peki jigle yi tam çekmek le yarım çekmek arasında fark varmıdır.. ?Motorun boğulması nedir ? Ne yapınca boğulur ?Boğulmuş motoru çalıştırmak için ne yapmalıdır ?
Benim bu haftaki planım kocaman bir kumaş serip yere motorun her vidasını söküp herşeyi benzinle iyice temizleyip yerine takmak yeniden... Bu yeterli olur mu dersiniz ?Karbüratör ayarı nasıl oluyor ? Piston, silindir, sekman durumu bizi aşar...
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapEn önemli şey..kaliteli,yeni bir buji..İki hafta önce yeni buji taktım hemde üzerindeki bujinin 3 katını ödeyerek Champion marin buji aldım. En iyisi oymuş. Tık yok... O kadar sinirleniyorum ki motoru denize atasım geliyor...
En önemli şey..kaliteli,yeni bir buji..
Peki jigle yi tam çekmek le yarım çekmek arasında fark varmıdır.. ?
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapPeki jigle yi tam çekmek le yarım çekmek arasında fark varmıdır.. ?Yarım jigle diye bir şey yok. Olsa, bu mesafeyi gösteren bir işaret, mekanizma olurdu. Jigle ya çekilir, ya itilir. Çekyat ya da itotur gibi. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapPeki jigle yi tam çekmek le yarım çekmek arasında fark varmıdır.. ?Yarım jigle diye bir şey yok. Olsa, bu mesafeyi gösteren bir işaret, mekanizma olurdu. Jigle ya çekilir, ya itilir. Çekyat ya da itotur gibi. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapYarım jikle vardır. Karburator içine bakarsan jikle tam çekiliyken hava kanali tam kapanır yarım çekiliyken yarım kapanır. Yani ilk çalıştırmada yakıt/hava karışımının zengınliğini kısmen jikle koluyla ayarlayabilirsin.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapPeki jigle yi tam çekmek le yarım çekmek arasında fark varmıdır.. ?Yarım jigle diye bir şey yok. Olsa, bu mesafeyi gösteren bir işaret, mekanizma olurdu. Jigle ya çekilir, ya itilir. Çekyat ya da itotur gibi. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapYarım jikle vardır. Karburator içine bakarsan jikle tam çekiliyken hava kanali tam kapanır yarım çekiliyken yarım kapanır. Yani ilk çalıştırmada yakıt/hava karışımının zengınliğini kısmen jikle koluyla ayarlayabilirsin.Orhan Korsanım,Bu mantıkla 3/4 jikle, 2/8 jikle, 3/32 jikle falan da vardır.Anlatmaya çalıştığım bu motorun hava ayarında yarım jikle yok. Soğuksa tam jikle, sıcaksa jikle kapalı. Ara değerler enjeksiyon yerini titreten doktor gibi teknik adamların fantezisi... Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Ateşleme, (varsa)ateşleme zamanı(sente?) ve karbüratör ayarı düzgün olan motorun çalışmaması için başka sebep yok diyebilirim.