0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapAlternatör ile jel akü şarj etmek doğru bir işlem değil. Jel aküler alternatörün sağladığı sabit akımı sevmiyorlar. Alternatör ile şarj edecekseniz alabileceğiniz tek ürün var. Alternator To Battery charger diye. Redresör gibi şarj ediyor aküleri. Akü tipi seçilebiliyor hem de alternatör verimini arttırıyor. Çok değerli bir ürün bence motor seyri yapılan teknelerde.Değeri: 650€
Alternatör ile jel akü şarj etmek doğru bir işlem değil. Jel aküler alternatörün sağladığı sabit akımı sevmiyorlar. Alternatör ile şarj edecekseniz alabileceğiniz tek ürün var. Alternator To Battery charger diye. Redresör gibi şarj ediyor aküleri. Akü tipi seçilebiliyor hem de alternatör verimini arttırıyor. Çok değerli bir ürün bence motor seyri yapılan teknelerde.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapAlternatör ile jel akü şarj etmek doğru bir işlem değil. Jel aküler alternatörün sağladığı sabit akımı sevmiyorlar. Alternatör ile şarj edecekseniz alabileceğiniz tek ürün var. Alternator To Battery charger diye. Redresör gibi şarj ediyor aküleri. Akü tipi seçilebiliyor hem de alternatör verimini arttırıyor. Çok değerli bir ürün bence motor seyri yapılan teknelerde.Evet abi değeri 650€ ve dünyada tek bu işi yapabilen alet. İngiltere fiyatı 450 Pound. Ülkenin alım gücü düşükse bunda üreticinin ve dünya kadar ithalat vergisi ödeyen ithalatçının suçu ne? Ürüne kabahat bulacağına bence vergi sistemine ve ülke ekonomisini yönetemeyenlere söylen.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapAlternatör ile jel akü şarj etmek doğru bir işlem değil. Jel aküler alternatörün sağladığı sabit akımı sevmiyorlar. Alternatör ile şarj edecekseniz alabileceğiniz tek ürün var. Alternator To Battery charger diye. Redresör gibi şarj ediyor aküleri. Akü tipi seçilebiliyor hem de alternatör verimini arttırıyor. Çok değerli bir ürün bence motor seyri yapılan teknelerde.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapAlternatör ile jel akü şarj etmek doğru bir işlem değil. Jel aküler alternatörün sağladığı sabit akımı sevmiyorlar. Alternatör ile şarj edecekseniz alabileceğiniz tek ürün var. Alternator To Battery charger diye. Redresör gibi şarj ediyor aküleri. Akü tipi seçilebiliyor hem de alternatör verimini arttırıyor. Çok değerli bir ürün bence motor seyri yapılan teknelerde.Evet abi değeri 650€ ve dünyada tek bu işi yapabilen alet. İngiltere fiyatı 450 Pound. Ülkenin alım gücü düşükse bunda üreticinin ve dünya kadar ithalat vergisi ödeyen ithalatçının suçu ne? Ürüne kabahat bulacağına bence vergi sistemine ve ülke ekonomisini yönetemeyenlere söylen.Yaptığı iş basit aslında. Bence pazarı olmadığı için diğer firmalar üretmemiştir. Pazarı olan bir ürün olsa tüm markalar yapardı mutlaka. Sürekli motor çalıştırıp akü şarj ediyorsanız bence de mutlaşa elektrik sistemine dahil edilmeli. Ama güneş paneliniz, jeneratörünüz ve sahil bağlantınız varsa motor seyri ile şarj akü ömründe toplam %2-3 ü geçeceğini düşünmüyorum.
Daha ucuza DC to DC charger cihazlar var (örnek: Victron Orion Tr Smart - 30A - 200€ civarı veya Havensis DC-DC charger - 30A, 150€ civarı), benzer işi görebilir.(Dikkat edilecek şey sadece "DC-DC converter" değil "DC-DC charger" olması gerek ki aküyü 3 aşamalı sağlıklı şarj etsin..)veya başka bir yöntem;Feda edilebilir bir motor aküsü alternatöre bağlı olur, servis aküleri bu motor aküsüne "batttery-to-battery charger" cihazı ile bağlanır..Bilmem daha uygun fiyatları bu cihazlardan var mıdır, bakamadım.
La oğlum bunu anlattık motor aküsü feda edilir mi? Bunu göpek balığı ile anlattık deniz taraa ile anlattık. ırgat bağlamayın dedik makine start aküsü önemli dedik. Amaa nerdeee.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapLa oğlum bunu anlattık motor aküsü feda edilir mi? Bunu göpek balığı ile anlattık deniz taraa ile anlattık. ırgat bağlamayın dedik makine start aküsü önemli dedik. Amaa nerdeee.Demek ki insanlık henüz bu bilgiye hazır değil, panik olmamamız için hepsini birden anlatma! Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapDc dc örneğini sterlingin yerine geçer, aynısının ucuzu diye değil, benzeri gibisinden verdim. Yoksa aynı işi yapan başka alet ben de görmedim. Bi de sana Marin diye satılan akülerin diğer akülerden farklı üretildiğini mi zannediyorsun. Piyasaya ne akü üretiyorsa etiketini değiştirip marin lafını ekleyip sana bana iteliyorlar. Deep Cycle dediği akülerin plakaları biraz daha kalın CCAsı bu nedenle daha düşük ama kiloları aynı. İyi de akünün deepcycle olma özelliğine etki eden en önemli faktör içerisindeki kurşun kalitesi. Deepcycle diyor plakalar daha kalın diye daha az çökme olmuyor. Çöküntü aynı sadece plaka kalın olduğu için ince plakadaki gibi plaka komple çökmüyor ama kapasitesi belli bir noktaya kadar aynı şekilde düşüyor. İnce plakalı aküde bir plaka komple çöktüğü zaman akü bozuluyor bunlar biraz daha fazla idare ediyor. Ama akla deve değil aradaki fark. Bunları öğrenebilmek için aküleri açıp incelerken kaç tane T-shirt kot pantalon deldim. Adamlar tekstil piyasasını bile kalkındırıyorlar. Acaba artık alternatör üreticilerinin yeni akü teknolojilerini ve teknedeki uygulamaları da düşünerek daha akıllı, çok çıkışlı, duruma göre kendini ayarlayabilen alternatörler üretmesi gerekmiyor mu? Marin alternatör diye tonla para alıyor ama içine iki gram elektronik koymuyor.Özgür (mobil tapatalk)
Bi de sana Marin diye satılan akülerin diğer akülerden farklı üretildiğini mi zannediyorsun. Piyasaya ne akü üretiyorsa etiketini değiştirip marin lafını ekleyip sana bana iteliyorlar.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBi de sana Marin diye satılan akülerin diğer akülerden farklı üretildiğini mi zannediyorsun. Piyasaya ne akü üretiyorsa etiketini değiştirip marin lafını ekleyip sana bana iteliyorlar.Ucuz akü üretimini çok yakınen tanıyorum, babamın kuzenleri 80'lerde Rize Çayeli nde "ökten akü" adıyla akü üretiyorlardı, yerelde bir başarı kazanıp gaza gelip büyümek için 90larda üretimi istanbula taşıyınca kısa zamanda battılar! Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapO dönem akü üretiminde azıcık çıraklık yapmışlığım var. Pis iş.. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap O zaman proje şu;Bir devre tasarlayıp alternatörlere entegre ediyorum, bunu gören robert bosch benim şirketi 6 sıfırlı dolar fiyatlarla satın alıyor, ben de halberg rassymi alıp Karayiplere doğru yelken açıyorum! Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapÖzgür (mobil tapatalk)