0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Masraf olur,karışıklık olur,fazladan arıza olur,başka yerde kullanamıyacagın türden avadanlığın olur,usta arama derdin olur,tüpteki hava vırt zırt biter durup dururken motor çalıştırma derdin olur.Bu kadar yeter.
...ikide bir tüp dolduruyordum ...
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap...ikide bir tüp dolduruyordum ...Bu ilginç geldi! Makina kendi için bir tanka basınçlı hava doldurmuyor mu?Ayıp etmiş rus babalar! Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBüyük gemi makinalarında basınçlı hava ile çalıştırma standarttır. Bu hava yardımcı makina ve ana makinadan tahrik ile çalışan bir kompresör ile tankta depolanır. Yani makinayı çalıştıracak hava her zaman mevcut olur.Uçakta ağırlık-yer sorunu nedeni ile yapmamışlar herhalde?
... Dahili kompresör var tabii, flapların açılması,iniş takımlarının açılması, yerde frenlerin çalışması hep havayla.