0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
makinenin yakıt pompasında problem olabilir uzak mesafede yeterli emme/makineye besleme yapmıyor olabilir
Selamlar, önerilere cevapları toptan yazdımMotorun tukettigi yakitin yerine hava girmesi lazim, giremezse depoya vakum etkisiyle akis dururCevap: yakıt depo havalandırması faalDepodan motora, bidondan geldiği kadar yakıt gelmiyor:- Yakıt hattında tıkanıklık- Yakıt pompası arızası (bidon yukarıda ise pompanın yetersizliğini yerçekimi hallediyor)Cevap : Hortumlardan agzınızla çok rahat hava üflenebiliyor (18 senedir aynı yerdeler). Tam tersi bidon aşagıda pompa çalışıyor.makinenin yakıt pompasında problem olabiliruzak mesafede yeterli emme/makineye besleme yapmıyor olabilircavap : Tekne benim üretim olduğundan biraz carpık çurpuk, Bunu düşünerek tüm iniş çıkışları önlemek için yakıt ve geri dönüşü düz olsun diye kısaltarak borunun içinden geçirdimÜmit beyin yazısı :Bidon hemen yanda tuvalette yani aşağıda. Depo ise motordan yukarıda , aşagı dogru akışı oluyor . yakıt filtresi hortumunu çıkarttıgınızda sifon olarak sürekli yakıt akıyor bir tek geri dönüşe dezavantaj.Maalesef cekvalf yokBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapSelamlar, önerilere cevapları toptan yazdımMotorun tukettigi yakitin yerine hava girmesi lazim, giremezse depoya vakum etkisiyle akis dururCevap: yakıt depo havalandırması faalDepodan motora, bidondan geldiği kadar yakıt gelmiyor:- Yakıt hattında tıkanıklık- Yakıt pompası arızası (bidon yukarıda ise pompanın yetersizliğini yerçekimi hallediyor)Cevap : Hortumlardan agzınızla çok rahat hava üflenebiliyor (18 senedir aynı yerdeler). Tam tersi bidon aşagıda pompa çalışıyor.makinenin yakıt pompasında problem olabiliruzak mesafede yeterli emme/makineye besleme yapmıyor olabilircavap : Tekne benim üretim olduğundan biraz carpık çurpuk, Bunu düşünerek tüm iniş çıkışları önlemek için yakıt ve geri dönüşü düz olsun diye kısaltarak borunun içinden geçirdimÜmit beyin yazısı :Bidon hemen yanda tuvalette yani aşağıda. Depo ise motordan yukarıda , aşagı dogru akışı oluyor . yakıt filtresi hortumunu çıkarttıgınızda sifon olarak sürekli yakıt akıyor bir tek geri dönüşe dezavantaj.Maalesef cekvalf yokdepo kıç tarafta çıkartması cok zor o yuzden bidonla beraber kullanma sansım olmadı.bu kadar zamandır bunla uğrasmamamın sebebi zaten haftada 1-2 gun tekneye biniyoruz. yazın toplam 16-18 hafta var onunda 25% fırtına vs. böyle idare ettik .
Selamlar, önerilere cevapları toptan yazdımMotorun tukettigi yakitin yerine hava girmesi lazim, giremezse depoya vakum etkisiyle akis dururCevap: yakıt depo havalandırması faalDepodan motora, bidondan geldiği kadar yakıt gelmiyor:- Yakıt hattında tıkanıklık- Yakıt pompası arızası (bidon yukarıda ise pompanın yetersizliğini yerçekimi hallediyor)Cevap : Hortumlardan agzınızla çok rahat hava üflenebiliyor (18 senedir aynı yerdeler). Tam tersi bidon aşagıda pompa çalışıyor.makinenin yakıt pompasında problem olabiliruzak mesafede yeterli emme/makineye besleme yapmıyor olabilircavap : Tekne benim üretim olduğundan biraz carpık çurpuk, Bunu düşünerek tüm iniş çıkışları önlemek için yakıt ve geri dönüşü düz olsun diye kısaltarak borunun içinden geçirdimÜmit beyin yazısı :Bidon hemen yanda tuvalette yani aşağıda. Depo ise motordan yukarıda , aşagı dogru akışı oluyor . yakıt filtresi hortumunu çıkarttıgınızda sifon olarak sürekli yakıt akıyor bir tek geri dönüşe dezavantaj.Maalesef cekvalf yokdepo kıç tarafta çıkartması cok zor o yuzden bidonla beraber kullanma sansım olmadı.bu kadar zamandır bunla uğrasmamamın sebebi zaten haftada 1-2 gun tekneye biniyoruz. yazın toplam 16-18 hafta var onunda 25% fırtına vs. böyle idare ettik .
Motor bidonda çalışıyorsa pompa sağlamdır mantığına bağladım .Pratik kontrol sistemi var mı