Bende Honda BF5 kullanmaktayım o da sorunsuz diyemem .
5-10 saatlik kullanımdan sonra rölantisi bozuldu ,
karbüratör ayarı yapayım derken susuz çalıştı kısa bir süre .
Susuz denemelerde soğutma suyu impelerini yakmışım (benim hatam).
Problem karbüratör ayarı değil emme sibobu çıktı (gergin )
tam kapatmayınca kompresiyon kaçırması rölantide çalışmasını etkilemiş .
Eğer adam gibi sibob ayarı yapılsa idi susuz deneme yapmazdım ve impeler yanmaz idi .
Daha sonra arkadaşın birine de aldık Honda BF5 onda da rölanti bozulması yaşandı biraz kullanınca .
Tabi önceden tecrubem olduğundan direkt sibob ayarına baktım o da gergin .
Anlaşılan sarı eller pek dikkat etmiyor ayarlara ,üretim aşamasında
veya sıcak ayar referansını soğuk motorda uyguladı sarı surat ..
Resimleri görebilmek için üye olmalısınız.
Üye Ol veya Giriş YapBir daha Honda alırsam hiç çalıştırmadan sibob ayarlarına bakacağım
Resimleri görebilmek için üye olmalısınız.
Üye Ol veya Giriş YapSorun yaşamış olsam da yine de Honda motoru tek geçerim .