0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Değerli paylaşımlaınız için Can ve Orhan korsanlara teşekkür ederim.malesef benim motorum ısıtma işlemini yapmadan çalışmamakta,demekki "Indirect Injection" motorlardanmıs:) Can korsanın belırttıgı gibi kızdırma işleminde çekilen akım neredeyşe marj motorunun çektıgı akıma yakın ,ısıtma işleminin devam ettiğinde marş basmak krank devirini oldukça düşürecektir. Orhan korsan açıklamada bulunmuş ama ısıtmada kullanılan 12 volt rezitanslar piyasada "KIZDIRMA BUJİSİ" olarak isimlendirilmekte ve zaman röleleride "buji kızdırma rölesi" olarak geçmekte.benim özellıkle ılgılendıgım konu motor çalısmaya başladıgında kızdırma işleminin devam etmesinin sakıncalı bir durum oluşturup oluşmamasıydı.ısıtma işleminin daha çok çevresel etkileri minimum seviyeye getırmek ıcın devam ettirilmesi için yapıldığını bilmiyordum.açıklık getırdıgınız için teşekkür ederim. Can korsan zaman rölesi kullanmamamı önermiş ama buton ile ısıtmaktan kurtulmak istiyorum.zaman rölesinin haricinde yapılabılecek aklıma gelen tek şey ısıtma bujilerinde kullandıgım röleyi marş kontagına bağlamak.bu durumda marş motoruyla aynı anda ısıtma işlemi gerçekleşecek.sizce işe yararmı?
Cihan Korsan ,manuel ısıtma yaptıgınızı belırtmıssınız, ben push-buton kullandım.butona bastıgım surece ısıtıyorum.sızdekıde aynı şekıldemi?