0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapUstunden cikan conta orjinal.J7J9505504Butun bu motorlarin contasi ayni. Contanin ambalajinda yazilani yani.Fransadan ithal edilmis.Termostatta bir problem oldugunu sanmiyorumPistonlarda ve gomlekte en ufak bir leke dahi yoktu.Tamirci bile sasirdi.Eeee....yani şimdi neden hararet yaptığı belli değil yani o zaman...Ahmet Korsan,bütün contalar aynı diyorsun ama bloktaki silindir çapı ile contadaki silindir çapı arasında 0,7 cm lik bir fark var! Silindir kapak contasındaki silindir dairelerinin büyük olması belki kompresyon kaçağına sebep oluyordur ve motor içindeki tatlı suyu yavaş yavaş buharlaştırıyordur...Bu arada termostatta problem olmadığını nasıl sanmıyorsunuz acaba? Çaydanlıkta su kaynatıp söktüğünüz termostadı içine atın bakalım...açılıyormu? Belki de açılmıyordur...Valla merak ettim bu hararet işini... Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Ustunden cikan conta orjinal.J7J9505504Butun bu motorlarin contasi ayni. Contanin ambalajinda yazilani yani.Fransadan ithal edilmis.Termostatta bir problem oldugunu sanmiyorumPistonlarda ve gomlekte en ufak bir leke dahi yoktu.Tamirci bile sasirdi.
Size ascii kodları lazım Ahmet korsan.Alt tuşuna basılı tutup bu sayıları yazdığında klavyede olmayan karakterleri kullanabilirsiniz.ı Harfi yazmak için Alt+141ü Harfi yazmak için Alt+129Daha binlerce var ama şimdilik bunlar yeter herhalde Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Ahmet korsanın asci falan uğraşmasına gerek yok. Ne demek istediğini böyle de anlıyoruz. Yeterki sıkıldım demesin. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap