0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Sanirim sokmustur HakanE 6 sene once onu
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapCevaplar için teşekkürler. Bir voltmetre alıp tekneye gideyim ben. Alternatörü bulursam kablolarını de test ederim.HakanE Korsanım....Tabii ki arkadaşların tüm dediklerini yap ama önce kabloların fişlerine falan bak.....Çıkmış ya da gevşemiş olabilirler.....Malum oldukça sallandık ve çarpıştık sevgi çemberi teranesinde... Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapMotor devir saatinin göstermemesi bir fişin yerinden çıktığı izlenimi uyandırıyor bende..... Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBaktın tüm fişler yerinde...(alternatör,kontrol paneli,kontak anahtarı falan) o zaman sök şarj dinamosunu (alternatörü) Buzdolabı çalışırken marşa bastığında marş, motoru yavaş ve/veya geberingen döndürüyorsa akümülatör şarj olmuyor demektir....Bu arada kayışta gevşek olabilir..... Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapYaa evet, panodaki şarj lambasının sönmemesi de bana bir kablo gevşemesi düşündürtüyor. Lamba sönmezse kablo gevşemiş olabilir, değilse alternatörün kömürleri bitmiştir diye öğretmişlerdi bize eskiler.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapCevaplar için teşekkürler. Bir voltmetre alıp tekneye gideyim ben. Alternatörü bulursam kablolarını de test ederim.HakanE Korsanım....Tabii ki arkadaşların tüm dediklerini yap ama önce kabloların fişlerine falan bak.....Çıkmış ya da gevşemiş olabilirler.....Malum oldukça sallandık ve çarpıştık sevgi çemberi teranesinde... Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapMotor devir saatinin göstermemesi bir fişin yerinden çıktığı izlenimi uyandırıyor bende..... Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBaktın tüm fişler yerinde...(alternatör,kontrol paneli,kontak anahtarı falan) o zaman sök şarj dinamosunu (alternatörü) Buzdolabı çalışırken marşa bastığında marş, motoru yavaş ve/veya geberingen döndürüyorsa akümülatör şarj olmuyor demektir....Bu arada kayışta gevşek olabilir..... Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Cevaplar için teşekkürler. Bir voltmetre alıp tekneye gideyim ben. Alternatörü bulursam kablolarını de test ederim.
Hakan korsanım,salı günü (yarın) bakabilirim isterseniz,0539 628 10 47
diğer ihtiyara ne demeli... Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yapdiğer ihtiyara ne demeli... Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yaphic sesini cikarmiyor vallaha Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Aslında bir fark yok ama genelde marin alternatörler daha çok güç üretmek için tasarlanırlar. 110-120 A üretebilen marin alternatör vardır ama kara araçlarında rastlamadım.