0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Ben pes ediyorum: İnatlaşma bana göre 50 havada denize çıkıp tekne yerine yüzerek karaya dönmek değildir.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yapseyrettim o kadarada ölümcül korkulacak bir durum yok demekki her kez birbirlerini korkutuyor Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yapyok çanakkaleden egeye açılırsan geberirsin falan filan kimiside o havada yelkeni kapatıp motor seyri yaparsan daha tehlikeli olur diyor valla en güzeli pratikte uygulayarak görmek ..en fazla tekne batar..
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yapseyrettim o kadarada ölümcül korkulacak bir durum yok demekki her kez birbirlerini korkutuyor Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yapyok çanakkaleden egeye açılırsan geberirsin falan filan kimiside o havada yelkeni kapatıp motor seyri yaparsan daha tehlikeli olur diyor valla en güzeli pratikte uygulayarak görmek ..en fazla tekne batar..Olcay korsan!Videonun son anında, ayakta duran yelkencinin sağ el işaret parmağında bir atel var. Fark ettiniz mi? Bu yelkenciler büyük ihtimalle centreboard(centerboard) disiplinden gelen sporcular. 6-7 yaşında Optimist sınıfında başlarlar, 11-12 yaşına geldiklerinde yelkenin canbazına dönüşür veletler. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Hem rüzgarın, hem dalganın, hem malzemenin her haline çözüm bulurlar. Teknenin sabit bir parçası gibi denge becerileri oluşur. Fırsatınız olursa donatılmamış Laser sınıfı bir teknenin üzerine çıkın. Ne demek istediğimi anlayacaksınız. En azından sörf tahtasının aslında ne kadar dengeli olduğunu farkedersiniz. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapŞunu anlatmaya çalışıyorum: Bu çocuklar bile bu teknede yaralanabiliyorlar. O yüzden "en fazla tekne batar" düşüncesi tehlikeli gibi. Yaralanabilirsiniz, bilinç kaybı oluşabilir ve kendinizi emniyete alamayabilirsiniz. Bu tür teknelerin yarış ve antrenmanlarında mutlaka bir refakat botu olur. Kıyıya çok yakın çalışmaları, bot denizde hazır halde, tecrübeli gözler seyreder.Deniz aşkınızı güvenle yaşamanızı dilerim... Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Recep Kaptan çok teşekkürler , kullanan arkadaşlardan kesin malumat alabilseydik , mesela eğilerek mi yürünüyor kabinde yoksa sürünerek mi Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Sayin korsanlar bu tip bir yaris yelkenlisi tekne ile 5 veya 6 havaya yakalanirsam ne olur cogu kisi kellen koltukta diyorlar
jeneau nun "bişey !" 2000 model bir teknesi de var ,hareketli salma , 2004 model satılık var bir tane ...Şeytan diyor ki ! Bunlardan birini al , getir Trabzona , spirali ele alıp giriş güverteyi kesmeye ,sonra kontraplaktan Norvec motorsailer gibi bir yüksek kabin yap ( Rota fisher 660 gibi) getir yapıştır bunun üstüne ...
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yapjeneau nun "bişey !" 2000 model bir teknesi de var ,hareketli salma , 2004 model satılık var bir tane ...Şeytan diyor ki ! Bunlardan birini al , getir Trabzona , spirali ele alıp giriş güverteyi kesmeye ,sonra kontraplaktan Norvec motorsailer gibi bir yüksek kabin yap ( Rota fisher 660 gibi) getir yapıştır bunun üstüne ... Aman öyle bir işe kalkışmayın Nevzat Korsanım. Bahsettiğiniz tekne Jeanneau Sun 2000. Benim kayığın hemen aynısı(Sun Fast 20 nin makyajlı kasası), çok hafif bir performans teknesi. Dolayısı ile deplasman ve salma boyuna göre hesaplanmış bir yelken alanı var. Böyle bir teknenin Ağırlık merkezini yükseltmek tüm dengeleri alt üst edebilir. Ya olduğu gibi bırakın kamarasında sürünerek ilerleyin:), ya da hiç bulaşmayın.