0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Benim teknemde ters polarite uyarı ışığı yok. Niye yok? Nasıl yapılır? Aynı teknenin yeni modeline sahip Zafer Korsanda var. Niye var? Nasıl yapmışlar? Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Tekne içindeki tüm çakmak girişlerinde telefon vb şeyler rahatlıkla şarj edilebiliniyor..Bu sisteme yük olmasın diye,servis akülerinden,havuzluktaki kontrol panelinede bu çakmak girişlerinden yapmıştım (kablolar marin ve en küçüğü 2*75 lik kablo uzunluğu 3 mt.)ve lamba,chartplotter gibi şeylerin enerjilerini bu girişlerden sağlıyordum..Fakat bir şey dikkatimi çekti..bu akülerden direk gelenlerde kesinlikle telefon vb cihazlarda şarj yapılamıyor..bunun bir nedeni varmı..
Tekne içindeki tüm çakmak girişlerinde telefon vb şeyler rahatlıkla şarj edilebiliniyor.....bu akülerden direk gelenlerde kesinlikle telefon vb cihazlarda şarj yapılamıyor..bunun bir nedeni varmı..
Gerilim düşümü olmaması gerekir çünkü aynı yere takılan başka alatler çalışıyormuş.
Arkadaşlar burası yeri değil belki ama kelime geçince sormak aklıma geldi. Bazı elektrik aldığım yerlerde polarizasyon göstrgesinin ışığı yanıyor. Ne yapmalıyım ? Uçları değiştirmek bir gecelik elektrik alımı için şartmı ? Polarizasyona rağmen elektrik almaya devam ediyorum, acaba farkına varmadığım bir sorun oluşuyormu ? Nedersiniz ?
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapTekne içindeki tüm çakmak girişlerinde telefon vb şeyler rahatlıkla şarj edilebiliniyor..Bu sisteme yük olmasın diye,servis akülerinden,havuzluktaki kontrol panelinede bu çakmak girişlerinden yapmıştım (kablolar marin ve en küçüğü 2*75 lik kablo uzunluğu 3 mt.)ve lamba,chartplotter gibi şeylerin enerjilerini bu girişlerden sağlıyordum..Fakat bir şey dikkatimi çekti..bu akülerden direk gelenlerde kesinlikle telefon vb cihazlarda şarj yapılamıyor..bunun bir nedeni varmı..Arkadaşlar bende kendimi her şeyi tamir edebilen bir tamirci sanırdım amma yukarıdaki sorudaki sıkıntının kaynağını anlayabilmiş değilim haydi bilen varsa bende öğreneyim içimdeki kurttan kurtulayım.Habibi Tabib ben ciddi bir şey yazıyorum ve lütfen mantıklı ciddi cevap arıyorum bilginize.
...Habibi Tabib ben ciddi bir şey yazıyorum ve lütfen mantıklı ciddi cevap arıyorum bilginize.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap...Habibi Tabib ben ciddi bir şey yazıyorum ve lütfen mantıklı ciddi cevap arıyorum bilginize.Allallaaa... Adımız çıkmış dokuza inmez sekize... Ne zaman sululuk yaptım ki? Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Hüseyin Korsanım ,adaptörünüz AC/DC dir .....ancak DC /DC olursa aküden direk gelen voltaj ile şarj yapabilirsiniz
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapHüseyin Korsanım ,adaptörünüz AC/DC dir .....ancak DC /DC olursa aküden direk gelen voltaj ile şarj yapabilirsiniz Tunç korsanım bukonuyu açan Serdar korsanım diyorki Teknemdeki mevcut çakmak girişli elektrik uçlarına yani pirizlerine ek olarak yaptığı yeni çakmak pirizlerinin bazılarını kontrol panelinden bazılarını da direkt servis akülerinden olmak üzere iki ayrı kaynaktan beslemiş. İşte sorun şu. sonradan ilave olarak teknesine yaptığı çakmak uçlarından direkt aküden aldıkları sınıfındaki çakmak uçlarından telefon şarjı yapılmıyormuş.Ama aynı telefonlar teknesindeki daha evvel donattığı diğer çakmak uçlarından dolum yapıyormuş ve yine bu huysuzluk yapan çakmak uçlarından başka aletler çalışıyormuş,bu huysuzluk yapan çakmak uçlarında ters kutup bağlantısı yokmuş.Bütün bunları Serdar korsanım evvelki yazılarında belirtti.Şimdi sizce nasıl bir arıza olabilir?Not:Tunç korsanım siz hiç araba çakmagına giren şekilde yapılmış AC/DC adaptörü gördünüzmü?
Not:Tunç korsanım siz hiç araba çakmagına giren şekilde yapılmış AC/DC adaptörü gördünüzmü?