0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Verdigim sozu tutayim da daha bismillah "ne ruzgar adam cikti bu da" demesinler Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapKonumum itibariyle ben hep Kirim a dogu tarafindan girerdim de, sanirim bati basindan baslayarak anlatmak daha ......
Bana da nostalji oldu valla, zaman ne çabuk geçiyor! Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
...ama anlamadigim asiste olmayan motorda dahi olsa direksiyonun bahsetigijniz kadar sert olmasi..
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap...ama anlamadigim asiste olmayan motorda dahi olsa direksiyonun bahsetigijniz kadar sert olmasi..Hidrolik dümen sistemi, küçük bir tank içindeki yağı pompa motorunun gücü ve dümenin yönlendirmesi ile yekeye bağlı pistonlara iletiyor. Eğer bu motor devreden çıkarsa tüm yağ basıncını dümenin manual pompası sağlamak zorunda kalıyor ve bu oldukça güç.Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBazı teknelerde/sistemlerde (dümeni çok turlu olan, gulet gibi) ayrı bir hidrolik pompaya gerek olmuyor, dümen pompası (çok turlu olduğundan) tek başına iş görüyor ama motoryat gibi hızlı/seri teknelerde dümen çok turlu ol(a)mıyor, bu yüzden gerekli yağ basıncı/sirkülasyonu için ayrı bir pompa kullanılıyor..Kiminde bu pompa elektrikli olabilirken bizimki gibi eskilerde motor üzerinden gücünü alıyor.İşte bu pompa eğer sadece tek motorun üzerindeyse ve bu motor çalışmıyorsa sonuç hiç eğlenceli değil! Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBu tip dümen hidrolik pompası motora akuple olanlara mutlaka ikinci bir pompayı diğer motor üzerine takmaları ve/veya hortum/pompa sistemini diğer motora aktarabilecekleri ekipmanları ve tecrübeyi teknede bulundurmalarını tavsiye ederim. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapBizim belalı pompa aşağıdaki resimlerde (aynı motor değil ama benzer) en sağ alttaki pompa;Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapResimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
ozgur kaaptanim bu bahsetigin seyleri zaten ben biliyorum.benimde motor yatim var. iki carpi 200 beygir (volvo penta tamde 41P )dedigim gibi bende yakit tasarufu nasil yaparim diye kendimce denemlerim var.ben senin kadar hisetmedim demek istedim o ani manevra ve sertlikleri.neyse kaptanim asil sen onca yolu tek motorla geldin ya!!hangi hizla surekli seyir yaptin?ne kadar yakit yaktin gibi konularda biraz daha bilgi veirirmisin.tskler simdiden. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
...o durumda bir cok insan yola cikmazdi kesin.....