0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapMurat,Bu sene az para gitti sanki Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapAbi hiç sorma Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapEvdeki hesap çarşıya uymuyor.. Hele ki marin shopa girince, şeker dükkanına girmiş çocuk gibi oluyoruz. Ya da alışverişe çıkan hanımlar gibi Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Murat,Bu sene az para gitti sanki Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Tekenin altına Jotun kullanıştık. 2016 Nisan-Mayıs sonra denize indik 2016 yazı sorunsuz geçti... 2016 kasım 2017 mart arasında alargada duran bizim kayık toplasan 3-4 kez birkaç saati geçmeyecek kadar yürüdü. ( son 2 ay'ı hiç yürümedi ) Duran tekne kekamoz yapıyor ! Sonra Daldım temizledim bayaa ciddi hız azalması ve dümen dinlememesi vardı temizleyince ilk zehirli uygulandığı andaki hız'a neredeyse ulaştı. 2017 yazı ( bu sezonu ) temizlemeden sonra haftada en az 2-3 gün teknede geçirince altı pırıl pırıl kaldı. Şimdi tekne yine karada ve sadece 2 kat zehirli uygulayacağım. Sonuçta en iyisi dalıp temizlemek diye düşünmeye başladım...
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapTekenin altına Jotun kullanıştık. 2016 Nisan-Mayıs sonra denize indik 2016 yazı sorunsuz geçti... 2016 kasım 2017 mart arasında alargada duran bizim kayık toplasan 3-4 kez birkaç saati geçmeyecek kadar yürüdü. ( son 2 ay'ı hiç yürümedi ) Duran tekne kekamoz yapıyor ! Sonra Daldım temizledim bayaa ciddi hız azalması ve dümen dinlememesi vardı temizleyince ilk zehirli uygulandığı andaki hız'a neredeyse ulaştı. 2017 yazı ( bu sezonu ) temizlemeden sonra haftada en az 2-3 gün teknede geçirince altı pırıl pırıl kaldı. Şimdi tekne yine karada ve sadece 2 kat zehirli uygulayacağım. Sonuçta en iyisi dalıp temizlemek diye düşünmeye başladım...Kıvanç Korsan, yavaş yavaş yeni sezon zehirli hazırlıkları yapmaya başladım. Zehirli olarak Jotun kullanmayı planlıyorum. Sizin önceki iletilerinizden Jotun'dan pek de memnun kalmadığınızı hatırlıyorum. Hangi modelini kullandınız siz? Mare Nostrum mu? Nonstop olanı mı?
peki altını yumuşak süngerle bir senede iki veya üç defa temizlenir ise zehirli atmama süreci ne kadar uzar.mesela üçüncü seneye kadar gidebilir mi. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
dalgıç kanka oldu mu işlem tamam bir yetmişlik ve balık ziyafeti işlem tamam... Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap