Tekneden esanjörü söktüm, iş yerine getirdim.
-Tatlı su çıkışına sarı hortumu bağlayarak körledim .
-Tatlı su Deposundan gelen girişi de kapattım .
-Tatlı su girişine de kırmızı hortumu bağlayarak sisteme 6 atu hava bastım.
-açık kalanlar sadece deniz suyu çıkışları
Mantık : Tatlı su girişine hava basınca her hangi bir yerden delik varsa oradan hava kaçacak , bu şekilde patlak çatlak yer tespit edilecek
tüm parçayı lastik tamircileri gibi su dolu kovanın içine atarak hava nereden kaçıyor diye bekledim .
Parça hiç bir yerden hava kaçırmadı. Hava basınclı bir şekilde sistemin içerisinde kaldı .
Bu geçen sene tamirini yaptığım eşanjör için iyi haber ama nereden tatlı su kaçıyor sorusunu daha da zorlaştırdı .
İşyerinde komsum olan motorcuya derdimi anlattım. Bloktan bir yerden kaçırıyor olabilir dedi.
Anlamanın tek yolu motoru dağıtmaktır ama sana bir ilaç vereyim onu bir dene biz bunları ufak kaçaklarda , radyatörlerde vs kullanırız dedi.
İlac "Wonder cooling system stop leak" diye bir sıvı. Kullanımı :
tüm suyu boşaltıyorsun
1 kutu ilacı sisteme döküyorsun
üstünü suyla tamamlıyorsun
15 dakika motoru çalıştırıp 2 saat bekliyorsun
Sonra devam.
Bakalım insallah faydası olur , yoksa conta mı yandı derdine düşeceğim
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız.
Üye Ol veya Giriş Yap Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız.
Üye Ol veya Giriş Yap Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız.
Üye Ol veya Giriş Yap GÖzden kaçırdığım veya bilmediğim bir şey varsa yardımlarınızı beklerim.