0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Motor bağlantısının altındaki kutudan mı bahsediyorsunuz . Sonradan mı yapıldı . Çürük su olduğuna eminmisiniz , alttaki kutunun sağ ve solundan fışkıran su olabilir mi .
Videodan benim gördüğüm ciddi bir çürük su durumu yok.Motorun etrafında garip sıçramalar, hareketler var ama aşağıdaki fotoda işaretlediğim yerdeki çıkan sular pervanenin kuvvetli ve yeterli miktarda suyu ittiğinin göstergesi.Zaten çürük su olsa motor devriniz çok daha yükseğe çıkar ama tekne ilerlemez idi. Devir 4400 üstüne çıkmıyorsa zaten motor zorlanıyor, çürük su yapıpıp boşa dönmüyor demek.Muhtemelen sorun motorunuzun montajı veya triminde.Flapları sadece dalgalı havalarda başı kontrol etmek için veya tekne içi bir dengesiz yükleme varsa sancak-iskele dengesini sağlamak için kullanmalısınız. Normal bir seyirde (planing hızında) flapların hiçbir fonksiyonu yoktur.Flaplar aşağıda olduğunda ciddi bir sürtünme yaratacak, hızınızı kesecektir. Düz denizde flapsız kullanmalısınız.Düşük hızlarda giderken teknenin başını indirmek için kullanabilirsiniz tabi, veya planinge kalkma aşamasında faydalanabilirsiniz ama planing hızına eriştikten sonra kapatmazsanız gereksiz sürtünme yaratacaktır.Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Merhabalar benim gördüğüm motor montajınız çok aşağıya yapılmış gibi duruyor.(resimlerden tespit zor).Gövde altından gelen su,platform altında yükselerek motora çarpma etkisi yaratıyor, ayrıca motor derinde kaldığı için sürtünme çapa etkisi yaratıyor.Yukarıdaki video bu konuda bilgilendirici 2 serilik bir video.Hesaplaması şu şekilde motor braketinizi tekne kıç aynasından uzaklaştırdığınız her 3 inc için 1 inc yukarı kaldırmakta.Bu hesaplamayı yapar iken 0 noktanız tekne kıç aynanızın en düşük noktası ile motor kavitasyon plakasının aynı hizada olmasıdır.Her şeyden önce bu ölçümü yapın,en düşük maliyetli olan bu ben probleminizin çözüleceğine inanıyorum.