0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

    H. E.

Ynt: Anatoli 8 (Beneteau Anteres 8 yerli versiyonu)
« Yanıtla #15 : Ekim 06, 2021, 21:46:51 »
Lokal kullanılacaksa bence alınır, ama ben güneye ineceğim diyorsanız, işte o skıntılı..
İyi geceler,


*

    B. Ö. .

Ynt: Anatoli 8 (Beneteau Anteres 8 yerli versiyonu)
« Yanıtla #16 : Ekim 06, 2021, 23:20:23 »
Hafta içi yoğun çalışıyorum sadece cuma akşamı nadiren genelde cumartesi öğleden sonra seyire çıkış pazar akşam üzeri limana dönüş hafta sonu teknesi olarak kullanacağım işim gereği.

Bilgiler için teşekkürler


*

    H. E.

Ynt: Anatoli 8 (Beneteau Anteres 8 yerli versiyonu)
« Yanıtla #17 : Ekim 06, 2021, 23:53:44 »
Çok uygun bence,


*

    G. Ç.

Ynt: Anatoli 8 (Beneteau Anteres 8 yerli versiyonu)
« Yanıtla #18 : Ekim 07, 2021, 12:00:34 »
Konuyla pek alakalı olmasada Türkiyede yerli yelkenli üretimi yapan kaç üretici var , benim ilk aklıma Egetyat , Barbaros geliyor ...



*

    B. Ö. .

Ynt: Anatoli 8 (Beneteau Anteres 8 yerli versiyonu)
« Yanıtla #19 : Ekim 12, 2021, 17:00:33 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Lokal kullanılacaksa bence alınır, ama ben güneye ineceğim diyorsanız, işte o skıntılı..
İyi geceler,

güneyde sıkıntılı derken yakıt tüketimi anlamında mı yoksa başka bilmediğim unsurlar mı var kaptanım...

*

    C. G.

Ynt: Anatoli 8 (Beneteau Anteres 8 yerli versiyonu)
« Yanıtla #20 : Mayıs 21, 2022, 17:22:40 »
Konuyu hortlatayım, kullanan 2-3 kişi ile görüştüm hepsi memnun. Ben de kısa süre tecrübe ettim, bir sıkıntı göremedim. Sadece yalpa konusundaki endişeler boş değil, bu boyda ve yapıdaki bir tekne için sanırım normal.
*

    B. Ö. .

Ynt: Anatoli 8 (Beneteau Anteres 8 yerli versiyonu)
« Yanıtla #21 : Haziran 01, 2022, 15:36:46 »
Bu arada ufak bir bilgi vereyim. Anatoli 8 teknesini test etmek isteyen olursa İzmir Teos marinada bir adet var. Kullanma ve gezme fırsatım oldu. bence de gayet başarılı

*

    G. Y.

Ynt: Anatoli 8 (Beneteau Anteres 8 yerli versiyonu)
« Yanıtla #22 : Ağustos 13, 2023, 06:55:03 »
Uzun zamandır takip ettiğim tekneyi Martta sipariş verip aldım.Öncelikle tekne dizayni başlıkta yazdığı gibi olduğu için teknenin sudaki gidişi, verimliliği ve dengesi,yerli teknelere kıyasla bence çok farklı.200hp motor ile, dolu 220lt yakit tanki ve 100lt su tanki ile sakin suda, 2-3 kişi rahatlıkla 30-32 knotlara çıkıyor.8m boy ve 2.80 eni olan bir tekne için bence başarılı.En verimli gidişi ya 1300-1500 devirde 5 knot, ya da 4bin devirde trimi yapılmış vaziyette 20 knot. Bu yazdığım iki devir ve sürat aralığında mil başına aynı yakıtı yakıyor.(mil başına 1.2litre).Bu arada bu süratleri V gövdesiyle yaparken, denizlerimizde çok meşhur bir deplasman tipi tekneyle yan yana duruyor ve onun sürekli saga sola yalpa yaptığı yerde hiç kıpırdamıyor.Suzuki 200 motorun avantajına gelirsek, bütün motor firmalari 200bg motorları 6 silindirli üretiyor, suzuki 200 4 silindirli ve diğerlerine kıyasla çok az yakıyor.Patlak, 30knot hamleli poyrazda Adalardan Karadenize döndüm, biraz maceralı geçti ama hiç tedirgin olmadan ve bir damla ıslanmadan seyri tamamladım.Teknenin surgulu cam kapısı olması bence çok avantaj,hem sogugu hem motor sesini kesiyor, vebastoyu da actin mi karda bile atletle icerde oturursun.Hem havuzluktaki hem iç kısımdaki masa aşağıya inip yatağa dönüşüyor, bu şekilde teknede 5 kişi kalabilir.Tekneyi bu kadar övdükten sonra gelelim eksilere.Yabancı orjinal teknelerdeki gibi hatasız işçilik tabiki yok,üretim süreci çok yoğun.Dış mekanda göze batan bir sorun yok ama iç mekanda kenar köşede ufak tefek kozmetik hatalar mevcut.Ben bu konuyu fazla takmadığım için dert etmiyorum.Firma sahibi ve çalışanları ilgililer.Bir tanıdığım aradan 2 sene geçmiş olmasına rağmen garantiden birşeyleri kolayca değiştirtti.Şimdilik teknemden memnunum, umarım öyle de kalırım.Merak ettiğiniz şeyler var ise seve seve cevaplarım.Herkese iyi seyirler.
*

    C. G.

Ynt: Anatoli 8 (Beneteau Anteres 8 yerli versiyonu)
« Yanıtla #23 : Ağustos 13, 2023, 16:52:12 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Uzun zamandır takip ettiğim tekneyi Martta sipariş verip aldım.Öncelikle tekne dizayni başlıkta yazdığı gibi olduğu için teknenin sudaki gidişi, verimliliği ve dengesi,yerli teknelere kıyasla bence çok farklı.200hp motor ile, dolu 220lt yakit tanki ve 100lt su tanki ile sakin suda, 2-3 kişi rahatlıkla 30-32 knotlara çıkıyor.8m boy ve 2.80 eni olan bir tekne için bence başarılı.En verimli gidişi ya 1300-1500 devirde 5 knot, ya da 4bin devirde trimi yapılmış vaziyette 20 knot. Bu yazdığım iki devir ve sürat aralığında mil başına aynı yakıtı yakıyor.(mil başına 1.2litre).Bu arada bu süratleri V gövdesiyle yaparken, denizlerimizde çok meşhur bir deplasman tipi tekneyle yan yana duruyor ve onun sürekli saga sola yalpa yaptığı yerde hiç kıpırdamıyor.Suzuki 200 motorun avantajına gelirsek, bütün motor firmalari 200bg motorları 6 silindirli üretiyor, suzuki 200 4 silindirli ve diğerlerine kıyasla çok az yakıyor.Patlak, 30knot hamleli poyrazda Adalardan Karadenize döndüm, biraz maceralı geçti ama hiç tedirgin olmadan ve bir damla ıslanmadan seyri tamamladım.Teknenin surgulu cam kapısı olması bence çok avantaj,hem sogugu hem motor sesini kesiyor, vebastoyu da actin mi karda bile atletle icerde oturursun.Hem havuzluktaki hem iç kısımdaki masa aşağıya inip yatağa dönüşüyor, bu şekilde teknede 5 kişi kalabilir.Tekneyi bu kadar övdükten sonra gelelim eksilere.Yabancı orjinal teknelerdeki gibi hatasız işçilik tabiki yok,üretim süreci çok yoğun.Dış mekanda göze batan bir sorun yok ama iç mekanda kenar köşede ufak tefek kozmetik hatalar mevcut.Ben bu konuyu fazla takmadığım için dert etmiyorum.Firma sahibi ve çalışanları ilgililer.Bir tanıdığım aradan 2 sene geçmiş olmasına rağmen garantiden birşeyleri kolayca değiştirtti.Şimdilik teknemden memnunum, umarım öyle de kalırım.Merak ettiğiniz şeyler var ise seve seve cevaplarım.Herkese iyi seyirler.

Güle güle keyifle kullanın, çok güzel tekne. Murat beydi sahibi sanırım, işini severek yapan ilgili biri. Benim de uzun süre incelediğim bir tekneydi. Şimdi aldığımda da DF200-APX var, sizinkiyle aynı ve benim de tercih sebebim 4 silindir olmasıydı, çok memnunum.

Bir sorum olacak size, ben rölantide 600-800 devirde ikin böyle vitese geçmemiş dişli sesi gibi bir ses geliyor, 1000 devirden itibaren kesiyor. Sizde böyle bir durum oldu mu? Gerçi yarın 20 saat bakımı yapılacak servis bakacak ama merak ettim genel bir durum mu diye.
*

    G. Y.

Ynt: Anatoli 8 (Beneteau Anteres 8 yerli versiyonu)
« Yanıtla #24 : Ağustos 14, 2023, 22:06:32 »
Teşekkür ederim, siz de güle güle kullanın.Umarım uzun süre sorunsuz kullanırız.Öyle bir ses farketmedim, titreşimden kaynaklı olabilir mi? Benim de 20 saat bakımı geldi sayılır.Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.(Hangi servis, maliyet vs.)
*

    C. G.

Ynt: Anatoli 8 (Beneteau Anteres 8 yerli versiyonu)
« Yanıtla #25 : Ağustos 14, 2023, 22:14:44 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Teşekkür ederim, siz de güle güle kullanın.Umarım uzun süre sorunsuz kullanırız.Öyle bir ses farketmedim, titreşimden kaynaklı olabilir mi? Benim de 20 saat bakımı geldi sayılır.Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.(Hangi servis, maliyet vs.)

Bugün yaptırdım, İstanbul Zeytinburnu balıkçılarda vinç indi bindi 1800₺, 20 saat bakımı 9400₺ yağ değişimi ve işçilik. Bana biraz fazla geldi, 100 saat bakımında bir kaç yeri arayıp fiyat alacağım. Siz de paylaşırsanız yaptırdıktan sonra sevinirim.
*

    G. Y.

Ynt: Anatoli 8 (Beneteau Anteres 8 yerli versiyonu)
« Yanıtla #26 : Ağustos 14, 2023, 22:33:38 »
Sosyal medyada bazi videolar izlemistim 200bg motorların bakım fiyatları o civardaydı.Ben de yaptirinca yazarim.Ama İstanbulun Karadeniz tarafindayim , güneye inmem gerekicek ya da vinc ile kaldirip bakimi yapip suya atacagiz tekrar.Ne kadar suruyor bu arada bakım 1 saatten fazla degildir diye tahmin ediyorum.
*

    C. G.

Ynt: Anatoli 8 (Beneteau Anteres 8 yerli versiyonu)
« Yanıtla #27 : Ağustos 15, 2023, 16:25:49 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Sosyal medyada bazi videolar izlemistim 200bg motorların bakım fiyatları o civardaydı.Ben de yaptirinca yazarim.Ama İstanbulun Karadeniz tarafindayim , güneye inmem gerekicek ya da vinc ile kaldirip bakimi yapip suya atacagiz tekrar.Ne kadar suruyor bu arada bakım 1 saatten fazla degildir diye tahmin ediyorum.

1 saat demişlerdi, 2 ye yakın sürdü. Vinçin altında yaptı, hiç indirmeden.
*

    G. Y.

Ynt: Anatoli 8 (Beneteau Anteres 8 yerli versiyonu)
« Yanıtla #28 : Ağustos 27, 2023, 15:28:46 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Teşekkür ederim, siz de güle güle kullanın.Umarım uzun süre sorunsuz kullanırız.Öyle bir ses farketmedim, titreşimden kaynaklı olabilir mi? Benim de 20 saat bakımı geldi sayılır.Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.(Hangi servis, maliyet vs.)

Bugün yaptırdım, İstanbul Zeytinburnu balıkçılarda vinç indi bindi 1800₺, 20 saat bakımı 9400₺ yağ değişimi ve işçilik. Bana biraz fazla geldi, 100 saat bakımında bir kaç yeri arayıp fiyat alacağım. Siz de paylaşırsanız yaptırdıktan sonra sevinirim.

Ben de zeytinburnuna gidip yaptırdım, rakamlar aynı. Yetkili servislerde fiyat değişmez diye tahmin ediyorum.Seneye sezon oncesi zehirli yaptırmadan önce yine araştırmak lazım keza orda sorduğumda 5 gün sürüyor, bizim işçiliğimiz böyle falan dediler.Gövde boyu 7m tekne için çok bence.Ayriyetten 31-32 knot sürat yapan tekneme 35 knot sürat görüceksin diye iddaa ettiler, bence o da imkansız. Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap