Klasik sulu kurşun asit akülerinizin 11.9v'a düşmesi iyi değil, 12,3v'un altına her indiğinizde böğrüne bir bıçak saplamış oluyorsunuz, henüz ölmemiş ama birkaç darbe sonrası ölecektir.
Bunları bu şekilde kullanıp idare edin gittiği yere kadar, yanına kesinlikle yeni akü eklemeyin. Bu aküler kara delik gibi yeniyi de yanlarına çekip topluca giderler.
Gruplanan akülerin eşdeğer marka model kapasite ve yaşta olması gerekir. Aksi halde kendi aralarındaki fark nedeni ile siz kullanmadan kendi kendilerini yer bitirirler.