0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

    G. D.

Transitlog hakkında
« : Mayıs 17, 2026, 00:13:52 »
Dostlsr. Polonya bayrak bir teknede traslogta ismi olmaya kişi için SG güzliden ceza kesmiş. Henüz bir tebligat alamadım ama bu konuda ne kadar ceza kesiyorlar bilgisi olan varsa yazsın
 
« Son Düzenleme: Mayıs 30, 2026, 15:41:05 Gönderen: Özgür Ökten »
*

    Ö. Ö.

Ynt: Trans log hakkında
« Yanıtla #1 : Mayıs 18, 2026, 12:01:59 »
Güven korsan yine bir macera ile aramıza dönmüşsünüz, merakla gelişmeleri bekliyoruz.

ama daha önce 2013'de Foça'da çalınan Hazar tekneniz, sonra 2016'da Rusların çaldığı AmoreTera ve en son 2019'da transferi sırasında Yunanistan'da bağlanan tekneniz ile ilgili forumda açtığınız ve yazdığınız konuların devamını getirmediniz.

Buradaki bazı korsanlar sizin gerçek bir kişi bile olmadığınızı, forumu (ve tüm denizcilik camiasını) trollediğinizi bile iddia ettiler.
İsterseniz yeni bir maceraya başlamadan önce neden bu kadar bahtsız olduğunuzu, çoğu denizcinin 3-5 ömre sığdıramayacağı kadar macerayı nasıl yaşadığınızı anlatsanız çok memnun olacağız.

Dolayısı ile yine bir olaylı maceraya başlayıp sonra devamını getirmediğiniz bir konu olmasın lütfen.

Son olarak, "bilgisi olan varsa yazsın" tonunda devam etmezseniz çok seviniriz, çünkü burası birbirimize medeni davrandığımız, karşılıklı fikir değiştokuşu yaptığımız bir dost meclisi, bu tonda istekler pek foruma yakışmaz diye düşünüyoruz. O yüzden bişeyler talep etmeden önce bişeyler vermeyi deneyin lütfen..

Bu maceradan da selametle çıkmanızı dilerim..


*

    S. B.

Ynt: Trans log hakkında
« Yanıtla #2 : Mayıs 29, 2026, 11:55:02 »
Merhaba korsanlar
Transitlog taki kişiler kontrolde teknede yoksa, cezası 15000₺ olup 30 gün içinde öderseniz %25 indirimli. Ödemeler liman başkanlığı hesabına bankadan yapılıyor. Online ödeme kabul edilmiyor.

*

    K. E.

Ynt: Trans log hakkında
« Yanıtla #3 : Mayıs 30, 2026, 10:03:19 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Güven korsan yine bir macera ile aramıza dönmüşsünüz, merakla gelişmeleri bekliyoruz.

ama daha önce 2013'de Foça'da çalınan Hazar tekneniz, sonra 2016'da Rusların çaldığı AmoreTera ve en son 2019'da transferi sırasında Yunanistan'da bağlanan tekneniz ile ilgili forumda açtığınız ve yazdığınız konuların devamını getirmediniz.

Buradaki bazı korsanlar sizin gerçek bir kişi bile olmadığınızı, forumu (ve tüm denizcilik camiasını) trollediğinizi bile iddia ettiler.
İsterseniz yeni bir maceraya başlamadan önce neden bu kadar bahtsız olduğunuzu, çoğu denizcinin 3-5 ömre sığdıramayacağı kadar macerayı nasıl yaşadığınızı anlatsanız çok memnun olacağız.

Dolayısı ile yine bir olaylı maceraya başlayıp sonra devamını getirmediğiniz bir konu olmasın lütfen.

Son olarak, "bilgisi olan varsa yazsın" tonunda devam etmezseniz çok seviniriz, çünkü burası birbirimize medeni davrandığımız, karşılıklı fikir değiştokuşu yaptığımız bir dost meclisi, bu tonda istekler pek foruma yakışmaz diye düşünüyoruz. O yüzden bişeyler talep etmeden önce bişeyler vermeyi deneyin lütfen..

Bu maceradan da selametle çıkmanızı dilerim..

👍
*

    E. D.

Ynt: Trans log hakkında
« Yanıtla #4 : Mayıs 30, 2026, 13:14:13 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Güven korsan yine bir macera ile aramıza dönmüşsünüz, merakla gelişmeleri bekliyoruz.

ama daha önce 2013'de Foça'da çalınan Hazar tekneniz, sonra 2016'da Rusların çaldığı AmoreTera ve en son 2019'da transferi sırasında Yunanistan'da bağlanan tekneniz ile ilgili forumda açtığınız ve yazdığınız konuların devamını getirmediniz.

Buradaki bazı korsanlar sizin gerçek bir kişi bile olmadığınızı, forumu (ve tüm denizcilik camiasını) trollediğinizi bile iddia ettiler.
İsterseniz yeni bir maceraya başlamadan önce neden bu kadar bahtsız olduğunuzu, çoğu denizcinin 3-5 ömre sığdıramayacağı kadar macerayı nasıl yaşadığınızı anlatsanız çok memnun olacağız.

Dolayısı ile yine bir olaylı maceraya başlayıp sonra devamını getirmediğiniz bir konu olmasın lütfen.

Son olarak, "bilgisi olan varsa yazsın" tonunda devam etmezseniz çok seviniriz, çünkü burası birbirimize medeni davrandığımız, karşılıklı fikir değiştokuşu yaptığımız bir dost meclisi, bu tonda istekler pek foruma yakışmaz diye düşünüyoruz. O yüzden bişeyler talep etmeden önce bişeyler vermeyi deneyin lütfen..

Bu maceradan da selametle çıkmanızı dilerim..

Özgür hocam, ben konu başlığından da şüpheliyim. Düzeltsek mi acaba Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap?

Gezgin Korsan Sosyal Medya Hesaplarını Takip Ediniz

               


*

    Ö. Ö.

Ynt: Transitlog hakkında
« Yanıtla #5 : Mayıs 30, 2026, 15:42:51 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Özgür hocam, ben konu başlığından da şüpheliyim. Düzeltsek mi acaba Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap?
Düzelttim..

Her zamanki gibi Güven korsan yine bomba bir konuyu ortaya atmış, sonra bir daha foruma girmemiş, okumamış ve cevap vermemiş durumda..  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
*

    E. D.

Ynt: Transitlog hakkında
« Yanıtla #6 : Mayıs 30, 2026, 17:31:41 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Özgür hocam, ben konu başlığından da şüpheliyim. Düzeltsek mi acaba Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap?
Düzelttim..

Her zamanki gibi Güven korsan yine bomba bir konuyu ortaya atmış, sonra bir daha foruma girmemiş, okumamış ve cevap vermemiş durumda..  Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap

Olsun yaw, foruma  öyleleri de lazım, arada bir eğlence çıkıyor Resimleri görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap.


*

    K. G.

Ynt: Transitlog hakkında
« Yanıtla #7 : Haziran 03, 2026, 09:19:54 »
Meraktan soruyorum

SG aynı liman başkanlığının sorumluluk sahası içindeki günübirlik seyirlerde bu kadar sıkı transit log isim kontrolu yapıyormu
*

    Ö. Ö.

Ynt: Transitlog hakkında
« Yanıtla #8 : Haziran 03, 2026, 11:59:23 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Meraktan soruyorum

SG aynı liman başkanlığının sorumluluk sahası içindeki günübirlik seyirlerde bu kadar sıkı transit log isim kontrolu yapıyormu
Hiç yapmıyor.
~15 yıldır Türkiye'de profesyonel olarak mavi yolculuk yaptırıyorum, her boy ve tip tekne ile tur yaptım, guletçilik günlerim dışında SG'in transitlog-yolcu kontrolü yaptığına denk gelmedim.
Birkaç kere trlog var mı yok mu diye baktılar, ama hiç kafa kontrolü yapılmadı.
SG geldiğinde tekne evraklarına baktığı çok nadir, daha çok yolcu kimliklerini alıp GBT yaptıklarına şahidim.

Yasal evraklar günlük hayatta bir işe yaramıyor ama bir kaza bela olay olduğunda arkanızı yaslayacağınız, sizi koruyacak şey evraklardır.
*

    A. İ.

Ynt: Transitlog hakkında
« Yanıtla #9 : Haziran 04, 2026, 09:55:38 »
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Yasal evraklar günlük hayatta bir işe yaramıyor ama bir kaza bela olay olduğunda arkanızı yaslayacağınız, sizi koruyacak şey evraklardır.

Bu iş o kadar kafa karıştırıyor ki.
Bu sene inşallah sonbahar/kış döneminde teknemi alacağım. Gönlümden geçen Türk Bayraklı bir tekne.
Ancak; transitlog, 185 gün ülkeye girememe, bayrak geçerliliği vs meseleleri nedeniyle,  aradığım teknenin yabancı bayraklı olması halinde, yabancı bayraklı tekne alma konusunda ciddi endişe duyuyorum.
Yabancı bayraklı tekne ile Türk Karasularında bulunmak ciddi eziyete dönüşüyor algısı oluşuyor bende.
Gerçekte durum böyle mi?
*

    R. K.

Ynt: Transitlog hakkında
« Yanıtla #10 : Haziran 04, 2026, 14:09:05 »
Ne olacağı hiç belli olmuyor. 185 kuralı yeni dillenmeye başladı. Kuralın tekne sahibinin şahıs olması durumunda geçerli olduğunu duydum. Şirket üzerine kayıtlı tekneler için bu kuralın geçerli olmadığı söyleniyor. Kanunda bu kuralı göremedim.
*

    E. D.

Ynt: Transitlog hakkında
« Yanıtla #11 : Haziran 04, 2026, 16:35:32 »
Tekne şirket üzerine, siz de Türk vatandaşı iseniz hiç bir sorun yok. 5 yıl kalabilirsiniz, , her yıl transitlog yenilemek kaydıyla.