0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Aslında göcekte zemine 2*2metre 4-5mm kalinliginda sac bırakılsa, yada kübik demir yapılar. Hem resif olur. Manyetik özelliği olan paslanmaz sac cinslerinden de olur. Teknelerin çapaları da bizim kaliphanelerde kullandiğimiz miknatislardan olsa bizim mıknatıs dipteki demire şaap diye yapişsa ne güzel olur. Kalomaya veda.Yandaki kola da el incesi bağlar manyetik kuvveti kapatırız demir alırken.Dikeyde 1ton kaldıranları var. 3.5 emniyet katsayısı bunların hemde.
Aslında göcekte zemine 2*2metre 4-5mm kalinliginda sac bırakılsa, yada kübik demir yapılar. Hem resif olur. Manyetik özelliği olan paslanmaz sac cinslerinden de olur. Teknelerin çapaları da bizim kaliphanelerde kullandiğimiz miknatislardan olsa bizim mıknatıs dipteki demire şaap diye yapişsa ne güzel olur. Kalomaya veda.Yandaki kola da el incesi bağlar manyetik kuvveti kapatırız demir alırken.Dikeyde 1ton kaldıranları var. 3.5 emniyet katsayısı bunların hemde. Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
40 sene önce Haydarpaşa önünde Independenta adında dev bir petrol tankeri çarpışarak patlamıştı. Alevler aylarca sürdü . Siddetinden bizim kalamıştaki evin camları patlamıştı . Adamlar gelip teknenin 30 tonluk pervanesini su altından kesip takanın altına bağlayarak çalmışlardı. Çok sonradan yakalandılar.
Magnetic mooring diye birşey varmış da. Tamamen başka birşeymiş.Zaten bize olmaz. Yelkenliler genelde grp. Demir pek yok.Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yap
Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapMagnetic mooring diye birşey varmış da. Tamamen başka birşeymiş.Zaten bize olmaz. Yelkenliler genelde grp. Demir pek yok.Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş YapHaberde sistemin yakıt tüketimini azalttığı ve dolayısı ile karbon emisyonunu düşürdüğü yazıyor, bunların koltuk halatları içten yanmalı mı?