0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Günaydın,Şimdiden keyifli seyirler dilerim. Geçtiğimiz sene Tuzla - Limnos etabını haziran ayında gerçekleştirdim. Tuzla çıkış, Şarköy balıkçı barınağı konaklama, ardından Limnos yaptık. Transitlog için acente olmadan ilerleyelim dedik, biraz afalladık ama sağ olsun gümrük memuru hanımefendinin yardımıyla hallettik. Yunan karasularında bukunduğunuz süre içerisinde etepai denen vergiyi ödemek gerekiyor. Nasıl ödeneceğine dair bilgi linkini paylaşıyorum.Bağlantıları görebilmek için üye olmalısınız. Üye Ol veya Giriş Yapiyi seyirler
Günaydın,Şimdiden keyifli seyirler dilerim. Geçtiğimiz sene Tuzla - Limnos etabını haziran ayında gerçekleştirdim. Tuzla çıkış, Şarköy balıkçı barınağı konaklama, ardından Limnos yaptık. Transitlog için acente olmadan ilerleyelim dedik, biraz afalladık ama sağ olsun gümrük memuru hanımefendinin yardımıyla hallettik. iyi seyirler